دستگاه بالابر کاسه ای

دستگاه بالابر کاسه ای از دیگر تولیدات ماشین آلات راسا ماهور سنا به شمار می آید. از این مدل بالابر ها به منظور انتقال انواع حبوبات و غلات و خشکبار و … به دستگاه بوجاری و سایر ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی و … استفاده می شود. بالابر های کاسه ای توانایی جابجایی ۷۰۰ کیلوگرم مواد در ساعت را نیز دارند. راسا ماهور سانا یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی مواد غذایی و بسته بندی می باشد.

عملکرد این نوع بالابر کاسه ای به صورت الکترو مکانیکی می باشد. و ارتفاع هدایت مواد توسط مشتری قابل سفارش خواهد بود. جنس سبد یا کاسه ها باید با رعایت مسائل بهداشتی باشد.

و همچنین برای کاربرد های کارخانجات تولید مواد خوراکی مد نظر قرار خواهد گرفت. که معمولا از ورق های گالوانیزه و استیل یا پلی اتیلن استفاده می شود.

دستگاه بالابر کاسه‌ای با الکتروموتور تک فاز و یا ۳ فاز قابلیت جابه‌جایی انواع مواد گرانولی غذایی و شیمیایی را داراست. این دستگاه مجهز به چندین کاسه می باشد. این کاسه‌ها بر روی یک تسمه نصب می‌ شوند. در زمان گردش این نوار تسمه، کاسه‌ ها محصول را از مخزن بارگیری کرده و به بالا انتقال می‌دهند.

ارتفاع این بالابر بین ۲ تا ۳ متر است که بستگی به درخواست و نیاز مشتری قابل سفارشی‌ سازی می باشد. این دستگاه وظیفه بالابری محصول و تغذیه دستگاه‌ های خطوط تولید را نیز به عهده دارد. قیمت دستگاه بسته بندی با دیگر دستگاه های صنعتی دیگر متفاوت می باشد. مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی حبوبات و …

ویژگی های دستگاه

این نوع دستگاه بالابر مخصوص انتقال محصولاتی مانند: حبوبات، دستگاه بسته بندی خشکبار و … مورد استفاده قرار می گیرد.
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز

برای انتقال مواد به دستگاه بوجاری ، دستگاه نوار نقاله دستچین ، دستگاه پولیش ، دستگاه پوست گیر و … مورد استفاده قرار می گیرد.

تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

بالابر پودری