دستگاه بسته بندی حبوبات

 در دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی حبوبات

دستگاه بسته بندی حبوبات از این دستگاه نه تنها به صورت صنعتی در کارخانه ها استفاده می شود. بلکه نوع خانگی آن موجود است و می توان از آن در خانه نیز استفاده کرد. درست همانند دستگاه وکیوم خانگی که در منزل کاربرد بسیار زیادی دارد. برای مثال، افرادی که شغل آنها کاشت و برداشت دانه های مختلف است. می توانند از این دستگاه در منزل استفاده کنند. و با پکیجینگ دلخواه آنها را به فروش بگذارند. معمول ترین روش بسته بندی حبوبات، در پاکت ها یا لفاف های جنس سلفون است.

همچنین در صورتی که قصد داشته باشید دستگاه بسته بندی به فرم پاکتی را نیز به دستگاه اضافه نمایید. میتوانید با اضافه کردن سیستم پاکت کن، این قابلیت را هم به دستگاه اضافه نمایید. برای بسته بندی مواد کم ارزش یا محصولاتی که وزن دقیق آنها اهمیت نداشته باشد. از دستگاه حجمی استفاده می شود. در این نوع دستگاه ها، سرعت زیاد و دقت کم است.

مناسب ترین راه جهت تغذیه ی این دستگاه، استفاده از بالابر تغذیه کننده گرانولی و مناسب ترین راه جهت جمع آوری بسته های این دستگاه، استفاده از نوار نقاله ی شیب دار می باشد. سیستم های نوارجلو، بالابر، پاکت کن، تزریق گاز و تاریخ زن نیز به صورت مکمل و در صورت تمایل مشتری، به دستگاه بسته بندی حبوبات قابل اضافه کردن می باشند.

دستگاه بسته بندی
دستگاه شیرینگ پک
دستگاه بسته بندی حجمی
دستگاه بسته بندی حبوبات

درباره بسته بندی حبوبات و خشکبار :

در حقیقت، از انواع ماشین آلات بسته بندی می توان برای بسته بندی حبوبات و مواد گرانولی استفاده نمود.
از این دستگاه برای بسته بندی مواد غذایی مانند انواع دانه ها، حبوبات و خشکبار کاربرد دارد. حبوبات از جمله نخود، لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، لوبیا سفید، لوبیا چشم بلبلی، عدس، لپه، ارزن، باقلا خشک، برنج، جو، ذرت، ماش، و انواع بادام هندی، درختی، کوهی، پسته کوهی، پسته اکبری، پسته فندقی، پسته کله قوچی، تخم آفتابگردان، تخم کدو، فندق، آلو، آلوچه، چلغوز، تخمه ژاپنی، نخودچی و غیره می باشد.

نحوه ی چیدمان ماشین آلات در خط پاک کنی و دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات و حتی دستگاه بسته بندی چیپس به صورت های مختلف قابل انجام می باشد. برخی دیگر مانند دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی حبوبات و … نیز هستند.
سیستم پاک کنی و بسته بندی حبوبات تولیدی شرکت راسا ماهور سانا به صورت کاملا اتوماتیک بوده و با رعایت اصول و استانداردهای بهداشتی می باشد.

سود بسته بندی حبوبات ارتباط مستقیم با خلاقیت شما در بسته بندی، بازاریابی و خرید مواد اولیه و تهیه حبوبات با کیفیت و با قیمت مناسب هست. ولی در کل در چند سال اخیر خصوصا در مشاغل خانگی بسته بندی حبوبات جایگاه مناسبی بدست آورده است. و این نشون میده که بسته بندی حبوبات در منزل میزان سود مناسبی خواهد داشت. و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی بسته به نوع آن متغیر است.

برای خرید انواع ماشین آلات صنعتی و بسته بندی، دستگاه سبزی خردکن، دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات و ….
 اولین تماس را با شرکت راسا ماهور سانا بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما برخوردار شوید. راه های ارتباطی ما:

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

دستگاه بسته بندی توزین داردستگاه بسته بندی مواد غذایی