دستگاه بسته ‌بندی پسته

 در دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته ‌بندی پسته

دستگاه بسته ‌بندی پسته یکی از ماشین‌آلات پرکاربرد در صنعت تولید و فراوری پسته است. که در کشور ما سود سرشاری داشته و بازار بسیار داغی هم دارد. این روزها ارزش پسته کمتر از طلا نیست و یکی از اقلام صادراتی بسیار مهم به شمار می‌رود.

یکی از نکات مهم در تولید باکیفیت ، بسته بندی بهداشتی و در سطح استاندارد های بین‌ المللی است. با توجه به انواع بسته بندی پسته در ایران، بسته بندی در منزل یا بسته بندی های صنعتی انواع دستگاه بسته ‌بندی پسته نیز وجود دارد.

اما امروزه با ماشین آلات تمام اتوماتیک و کیفیت بسیار بالای پسته ایران، تولیدکنندگان داخلی حرف اول را در بازارهای بین المللی این خشکبار ارزشمند می‌زنند.
در این مقاله راسا ماهور سانا انواع دستگاه بسته بندی پسته را با توضیحات کامل به شما معرفی خواهیم کرد.

تمام دستگاه هایی که برای بسته بندی پسته نیاز است :

دستگاه بالابر z و مخزن استیل

دستگاه بالابر Z کاملا اتوماتیک است و ظرفیت تولید شما را بالا می برد. برای بسته بندی پسته اولین گام ریختن محصول به داخل مخزن دستگاه بالابر Z است. و سپس دستگاه بالابر Z محصول را به داخل مخزن دستگاه بسته بندی توزین دار انتقال می دهد.

دستگاه بالابر Z
دستگاه بسته بندی توزین دار

دستگاه بسته بندی توزین دار (دوتوزین و چهارتوزین)

پسته محصولی با ارزش است و وزن کشی آن باید دقیق باشد. شما برای بسته بندی پسته نیاز به دستگاه بسته بندی دقیق دارید. به همین منظور های بسته بندی ۲ توزین و ۴ توزین دیجیتالی را پیشنهاد می کنیم.

کارکرد دستگاه به این صورت است که ابتدا محصول به داخل مخزن آن توسط بالابر Z ریخته می شود. و سپس توسط سیستم ویبراتور توزین ، وزن کشی می شود. منظور از توزین همان مکانیزم وزنی می باشد. که ترازوهای بسیار دقیق و حساسی هستند که در قسمت بالای دستگاه قرار می گیرند. و با کمترین تلورانس وزنی (خطا) محصول شما را وزن کرده و بسته بندی می کند.

از طرف دیگر رول سلفون توسط دستگاه بسته بندی توزین دار و یا دستگاه بسته بندی چیپس به صورت پاکتی شکل می شود. و محصولی که وزن شده به داخل آن ریخته می شود. و دوخت نهایی انجام می شود.

تفاوت دستگاه های بسته بندی دوتوزین و چهار توزین چیست ؟
قسمتی که پسته در آن وزن کشی می شود توزین نام دارد. و هرچه در یک دستگاه بسته بندی تعداد توزین بیشتر باشد. راندمان کاری و ظرفیت تولید بالاتر می رود.
این دستگاه ها توانایی وزن کشی از ۱۰ گرم الی ۲۰۰۰ گرم (۲کیلوگرم) دارد. که البته هر محصولی حجم خاص خودش را دارد.

نوار جلوی بسته بندی

در مرحله آخر وقتی محصول بسته بندی شده تولید شد. نباید بر روی زمین بیافتد شما نیاز دارید که آن را توسط نوار جلوی بسته بندی به میز کار استیل انتقال دهید. در نتیجه سرعت تولید و کیفیت کار در دستگاه بسته بندی خشکبار بالا می رود.

نوار جلوی بسته بندی

سیستم تزریق گاز ازت

در مرحله ای که محصول به داخل پاکت ریخته می شود. و قبل از آن که دوخت بخورد به داخل آن گاز ازت جهت افزایش ماندگاری محصول تزریق می شود. دستگاه‌ تزریق گاز ازت برای بسته‌بندی محصولات یا ساخت قطعات پلاستیکی کاربرد دارد. بسته‌‎بندی محصولات به این صورت که هنگام وکیوم کردن مواد خوراکی مانند حبوبات، پسته، و… با تزریق گاز ازت به داخل‌ بسته‌‎بندی موجب ماندگاری بیشتر آن‌ها می‌شود.

دستگاه بر روی هر بسته

دستگاه تاریخ زن یک دستگاه کوچک می باشد که بر روی دستگاه بسته بندی نصب می شود. هنگامی که بسته بندی بر روی دستگاه قرار می گیرد. تاریخ تولید، انقضا، قیمت، ارزش افزوده، بر روی هر بسته درج می شود.

در راسا ماهور سانا ارائه ماشین آلات صنعتی و دستگاههای بسته بندی شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی ها با توجه کارایی هایشان متفاوت می باشد.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

دستگاه خشک کن گوجهدستگاه بسته بندی چیپس