دستگاه قوطی پرکن دوتوزین

دستگاه قوطی پرکن دوتوزین ، در ساخت دستگاه قوطی پرکن گرانول وزنی از قطعات به روز و اورجینال استفاده می شود. همین امر باعث شده تا طول عمر دستگاه بالا برود و بهربرداری بیشتری را برای شخص یا شرکت مصرف کننده به ارمغان بیاورد. شرکت راسا ماهور سانا جزو یکی از بهترین تولیدکنندگان ماشین آلات صنعتی در حیطه ی بسته بندی مواد غذایی و خشک کن میوه جات و سبزیجات می باشد.

دستگاه قوطی پر کن وزنی مخصوص پر کردن مواد گرانولی است. مواد گرانولی نوع ها و یا شاخه های زیادی دارند. که از آنها به اسم ریزدانه ها نیز یاد می شود.

به طوری که استفاده از توزین در این دستگاه ها به این منظور می باشد. که اوپراتور ها برای مثال لوبیا ها و … را از نظر اندازه یا سایز برای دستگاه تعریف می کند. و با استفاده از ترازو ی درون دستگاه لوبیا ها و دیگر محصولاتی که به دستگاه تعریف می شود. را به صورت یک شکل در دستگاه بسته بندی های چند کیلویی به اپراتور تحویل می دهد.

و دیگر کار دو توزین در دستگاه عمل خاک گیری از محصول نیز می باشد. که با وجود دستگاه بسته بندی دو توزین بودن این کار به مراتب آسان تر خواهد بود. لازم به ذکر می باشد که توزین های درون داستگاه توزین های وزنی هستند. که به آنها نیز اشاره شده است.

این نوع دستگاه از دقت و سرعت بالایی نیز برخوردار می باشد. که همین امر کار تولید را راحت تر می کند.

ویژگی های دستگاه قوطی پرکن دوتوزین اتوماتیک

مخصوص محصولات گرانولی و دانه ای مانند: دستگاه بسته بندی حبوبات، دستگاه بسته بندی خشکبار و …
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی، خانگی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگترین تولید کننده و فروش دستگاه های بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی ،دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد. و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی با هم با توجه به عملکردشان متفاوت است. مانند دستگاه بسته بندی چیپس و …

دستگاه بسته بندی

دستگاه آسیاب ادویه جات