دستگاه آسیاب ادویه جات

دستگاه آسیاب ادویه جات برای پودر کردن انواع ادویه های مختلف به کار می روند. همچنین برای ادویه های سفت و سخت و مقاومی مانند زرد چوبه، دارچین، فلفل، زنجبیل و … مورد استفاده کارخانجات قرار می گیرند. دستگاه های آسیاب ادویه در ظرفیت‌ های مختلفی و مطابق با نیاز کارفرما طراحی و تولید می شود.

برای آسیاب ادویه در حجم بالا معمولا دستگاه آسیاب عطاری و دستگاه آسیاب صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت دستگاه بسته بندی ها به دلیل کارایی هایشان با هم متفاوت است. مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی حبوبات و دستگاه بسته بندی دو توزین ، دستگاه بسته بندی پسته و …

اگر دستگاه ها در کارخانجات استفاده شوند. می توانند در یک روز 3000 تا 5000 کیلوگرم ادویه را آسیاب نمایند و به صورت پودری درآورند. دستگاه هایی که در عطاری ها مورد استفاده قرار می گیرند. می توانند به طور میانگین دو و نیم تا سه کیلوگرم از ادویه جات را به صورت پودری در بیاورند.

همچنین دستگاه های آسیاب با قدرت بسیار بالاتر نیز در شرکت راسا ماهور سانا ساخته و تولید می شوند. که توانایی آسیاب دانه های مقاوم و بسیار سخت مثل قهوه را دارند.

دستگاه آسیاب ادویه جات

می توانید ادویه ها را در مخزن دستگاه آسیاب ادویه قرار بدهید. و متناسب با نوع دستگاه آسیاب ادویه خود ادویه های نرمی چون فلفل سیاه، دارچین، زنجبیل، سماق، آویشن و … را که تنها چند ثانیه زمان احتیاج دارند. تا تبدیل به پودری کاملا یک دست و بدون هیچ تیکه آسیاب نشده ای بشوند نیز داشته باشید.

دستگاه آسیاب ادویه جات

مخصوص آسیاب کردن ادویه جات مانند: دارچین، زنجبیل و…
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی، خانگی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بلانچردستگاه پر کن مایعات