دستگاه نوار نقاله دستچین

دستگاه نوار نقاله دستچین راسا ماهور سانا جهت بازبینی و دستچین نمودن حبوبات در خط بوجاری استفاده می شود. و از ماشین آلات پر فروش این مجموعه می باشد.

با ریزش محصول از مخزن ویبره بر روی نوار دستگاه، که از صفر تا 100 آن قابل تنظیم می باشد. دستگاه بسته بندی حبوبات در طی مسیر بر روی نوار دستگاه در معرض دید کامل اپراتور ها قرار می گیرند. قیمت دستگاه های صنعتی با یکدیگر متفاوت می باشد. مانند دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی توزین دار و دستگاه بسته بندی پسته و …

و این فرصت را به کاربر ها می دهد تا نا خالصی ها، شن ها و سنگ ریزه های به جا مانده از بوجاری را از داخل حبوبات در حال حرکت بر روی نوار دستگاه را دستچین و جدا سازی نمایند.

تا محصولی یک دست و تمیز را به مرحله ی پولیش حبوبات تحویل دهد. همچنین برای دید بهتر در قسمت بالای دستگاه لامپ های مهتابی تعبیه شده است. تا اپراتور ها را در هر چه بهتر دیدن و تسریع در کار آن ها یاری نماید.

از این مدل دستگاه دستچین در قسمت های مختلف کارخانجات و خطوط تولید می توان استفاده نمود.

برای مثال در خط شستشو و دستگاه بسته بندی میوه جات به عنوان نوار بازبینی و در خط بوجاری حبوبات به عنوان نوار دستچین مورد استفاده اپراتور ها قرار می گیرد. و همچنین جریان ریزش محصول بر روی نوار کاملا قابل کنترل می باشد. و ارتفاع آن نیز قابل تغییر و تنظیم می باشد.

دستگاه نقاله دستچین

مخصوص بازبینی و دستچین کردن محصولاتی مانند: حبوبات و … می باشد.
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه های بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد. و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی نیز با یکدیگر متفاوت می باشد.

دستگاه بسته بندی

بالابر پودری