دستگاه کیسه پرکن حجمی

دستگاه کیسه پرکن حجمی راسا ماهور سانا – به طور کلی به دستگاه هایی که کار پر کردن انواع کارتن یا کیسه را توسط مخزن های حجمی خود انجام می دهند، دستگاه پرکن حجمی می گویند. این دستگاه که یکی از پرکاربرد ترین دستگاه بسته بندی می باشد.

و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی ذکر شده بسته به نوع کارکرد آن متغیر است. مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی حبوبات و …

بیشتر جهت پر کردن مواد پودری به صورت حجمی و فله ای به کار می رود. و بسیاری از بسته بندی ها با حجم های مختلف را با مواد مورد نظر به کمک این دستگاه پر می کنند. دستگاه های کیسه پر کن های حجمی به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد.

به طور کلی از این مدل دستگاه ها در کارهای صنعتی و بزرگ استفاده می کنند. کار این دستگاه ها در صنایع غذایی به دلیل اینکه در ابتدای امر بیشتر مواد غذایی به صورت فله ای فروخته می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.

در دستگاه های نوع اتوماتیک کارکرد این دستگاه ها به این صورت است که در ابتدای امر مواد اولیه اندازه گیری شده است. سپس در ظرف یا کیسه مناسب با حجم مواد پر می شوند. سپس کیسه های پر شده به کمک نوار های نقاله، جهت بسته بندی انتقال داده می شوند. و دوخت نیز به صورت کامل انجام می شود.

دستگاه کیسه پرکن حجمی

ویژگی های دستگاه کیسه پرکن حجمی

مخصوص بسته بندی محصولات گرانولی از جمله : قند ، نمک ، شکر ، حبوبات و …
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی، خانگی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه های بسته بندی و خط های تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه میکسر بلندر ریبوندستگاه خردکن سبزیجات