دستگاه میکسر بلندر

دستگاه میکسر بلندر این دستگاه در کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی که نیازمند میکس کردن چندین ادویه مانند: زردچوبه، دارچین، فلفل، زنجبیل، پودر موسیر، کاری. و یا هم زدن و مخلوط کردن پودر های خوراکی مانند: نشاسته، جوش شیرین، قهوه، نسکافه کاربرد فراوانی دارد.

از این مدل دستگاه های میکسر در خط تولید و بسته بندی ادویه جات، خط تولید گیاهان داروئی، خط تولید انواع طعم دهنده ها و چاشنی ها و همچنین در خطوط تولید صنایع لبنی و شیر خشک استفاده می شود.

ریبون بلندر یا میکسر پودر با محوری شافت و قطور از جنس استیل و پره های ماردون شکل در دو جهت خلاف هم و به صورت راست گرد و چپ گرد درون دستگاه تعبیه شده است.

یکی از پره های ای نوع دستگاه پودر را به سمت داخل و دیگری همزمان به سمت خارج آن میکس می کند. هم زدن پره ها در خلاف جهت هم یکنواختی بسیار بالایی در میکس کردن مواد با هم ایجاد می کند. که اساس کار ریبون بلندر محسوب می شود.

در این نوع میکسر پودر مخزن نیز همانند تیغه های بلندر به گردش در می آید. تا پودر های باقی مانده در کف مخزن نیز با هم ترکیب شوند. تا دقت میکس به دست آمده بالاتر باشد. صنایع دارویی از موارد استفاده میکسر پودر با مخزن گردان است. مخزن این ماشین از ظرفیت 50 تا 2000 لیتر تولید می شود. قیمت دستگاه بسته بندی ذکر شده بسیار مناسب و به صرفه می باشد. مانند برخی از ماشین آلات صنعتی چون دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی توزین دار و …

دستگاه میکسر بلندر ریبون

ویژگی های دستگاه میکسر

جهت میکس کردن محصولات مختلف
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی، خانگی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگترین تولید کننده و فروش دستگاه بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه اسلایسردستگاه کیسه پرکن حجمی