دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک

دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک یکی از ماشین‌ آلات بسته‌ بندی تمام ‌اتوماتیک شرکت راسا ماهور سانا می باشد. که با برق تک فاز و یا به دلخواه مشتری به صورت سه فاز قابل تولید و عرضه می باشد.

شرکت راسا ماهور سانا بهترین تولید کننده دستگاه بسته بندی 2 توزین در اشل خانگی یا همان تک فاز در ایران می باشد. قیمت دستگاه بسته بندی با توجه به کارکرد آن متغیر است. مانند انواع دیگر دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی حبوبات و …

این دستگاه حجم کمتری نسبت به دستگاه بسته بندی مکانیکی یا همان سه فاز داشته و قابل‌ استفاده در مکان‌ های کوچک غیر کارگاهی یا حتی خانگی است.

دستگاه بسته بندی مجهز به هوش مصنوعی، عیب‌ یاب اتوماتیک و مانیتور لمسی رنگی با زبان فارسی می باشد. البته بسته به نیاز مشتری زبان دستگاه قابل سفارشی‌ سازی می باشد.

کلیه مراحل بسته‌ بندی بدون دخالت دست و کاملاً خودکار انجام می‌ شود. این دستگاه مجهز به پردازنده برای تنظیم آسان وزن با دقت و سرعت عمل بسیار بالا هم هست.

طراحی دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک به شکلی است که دسترسی سریع به ‌تمامی نقاط دستگاه برای پاک‌ سازی و نظافت را به‌ راحتی فراهم می‌ کند.

کاربرد دستگاه بسته بندی دو توزین : بسته بندی کلیه مواد گرانولی شامل انواع حبوبات، غلات، خشکبار ، قند و شکر، نمک، تخمه، پسته، کشمش، چای، مواد شیمیایی گرانولی و … می باشد.

دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک

دستگاه بسته بندی توزیندار (پنوماتیک)

مخصوص بسته بندی محصولات گرانولی مانند: حبوبات، خشکبار و …
در وزن های مختلف
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی، خانگی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگترین تولید کننده و فروش دستگاه های بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه خردکن سبزیجات