دستگاه بسته بندی چهارتوزین پنوماتیک

دستگاه بسته بندی چهارتوزین پنوماتیک شرکت راسا ماهور سانا برای دستگاه بسته‌ بندی حبوبات، دستگاه بسته بندی خشکبار و انواع مواد گرانولی طراحی‌ و تولید شده است. دقت بالا، تنوع اجناس قابل بسته‌ بندی و فناوری بالا از مزایای این دستگاه بسته‌بندی است. و قیمت دستگاه بسته بندی بسته به نوع کارکرد آن ها با هم متفاوت است. مانند دستگاه بسته بندی پسته و دستگاه بسته بندی چیپس

دستگاه بسته‌ بندی چهار توزین دارای چهار عدد ترازو جهت وزن‌ کشی دقیق محصولات گرانولی مانند حبوبات، خشکبار، قند، شکر، چای، برنج و … است.

موارد استفاده از دستگاه

بعد از شارژ مخزن دستگاه توسط بالابر، دستگاه شروع به کار می کند. مواد گرانولی توسط چهار عدد ویبراتور به جلو رانده شده است. و در همان حال توزین می شود. مواد توزین شده به مخزن خروجی دستگاه ریخته می شود. و از آنجا به صورت مرحله ای و به میزان توزین شده به داخل بسته ریخته می شود.

سلفون توسط دوخت حرارتی دستگاه بسته بندی دوخته شده است. و هم زمان سلفون به پایین کشیده می شود. و توسط دستگاه قطع شده است و فرایند بسته بندی تمام می شود.

این دستگاه قابلیت تنظیم وزن هر بسته و همچنین سرعت بسته بندی توسط اپراتور را دارد. همچنین دارای مانیتور لمسی با منوی فارسی و زبان‌ های دلخواه و مجهز به سیستم عیب‌ یاب کامپیوتری می باشد. همچنین کارکرد این دستگاه بسته بندی به صورت اتوماتیک است. ابعاد و اندازه بسته‌ ها با تغییر قطعه‌ای به نام لوله و یقه قابل‌ تغییر می باشد.

دستگاه بسته بندی چهار توزین پنوماتیک

مخصوص محصولات گرانولی مانند: حبوبات، خشکبار و …
در وزن های مختلف
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی، خانگی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگترین تولید کننده و فروش دستگاه های بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک