دستگاه بسته بندی ساشه

دستگاه بسته بندی ساشه در دو دستگاه دستگاه ساشه‌ای در راسا ماهور سنا تولید و عرضه می شود. یکی به صورت ساشه پودری می باشد. و دیگری به صورت ساشه مایعات است.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری یا دستگاه بسته بندی تک نفره یکی از ماشین‌ آلات کاملاً مستقل در تولید و بسته‌ بندی مواد غذایی و شیمیایی است. این دستگاه مخصوص بسته‌ بندی انواع مواد غذایی و شیمیایی وزن پایین طراحی‌ و تولید شده است. ماشین ساشه وزن و حجم کمی داشته و به‌هیچ‌ عنوان نیاز به علم بالا در راه اندازی و یا دستگاه‌ های مکمل و جانبی ندارد.

در واقع ساشه به فرانسوی می باشد. و به معنای کیسه کوچک یکبار مصرفی است که معمولاً حاوی مواد مصرفی مانند سس، پودر، شامپو، دارو و دیگر مواردی که نیاز به بسته بندی های کوچک دارند است. ساشه در صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی و مانند آن ها کاربرد فراوان دارد دارد.

دستگاه ساشه مایعات یا دستگاه بسته بندی تک نفره یکی از ماشین‌ آلات کاملاً مستقل در تولید و بسته‌ بندی مواد غذایی و شیمیایی می باشد. و مخصوص بسته‌ بندی انواع مواد غذایی و شیمیایی با وزن پایین طراحی‌ و تولید شده اند. قیمت دستگاه بسته بندی مذکور با دیگر ماشین آلات صنعتی دیگر مانند مانند دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی حبوبات و …

دستگاه بسته بندی ساشه پودری سه طرف دوخت

دستگاه بسته بندی ساشه‌ دانه ای حجمی:

این نوع دستگاه بسته بندی مناسب برای دانه های حجمی مخصوص بسته بندی محصولات دانه ای مانند: نمک، شکر و…
مناسب وزن های پایین
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی، خانگی

تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگترین تولید کننده و فروش دستگاه های بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی ساشه پودری مدادی