دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات به صورت تزریقی می باشد. که راسا ماهور تولید کننده این نوع دستگاه بسته بندی می باشد. در واقع ساشه به فرانسوی می باشد. و به معنای کیسه کوچک یکبار مصرفی است. که معمولاً حاوی مواد مصرفی مانند سس، پودر، شامپو، دارو و دیگر مواردی که نیاز به بسته بندی های کوچک دارند است. ساشه در صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی و مانند آن ها کاربرد فراوان دارد دارد.

دستگاه ساشه مایعات یا دستگاه بسته بندی تک نفره یکی از ماشین‌ آلات کاملاً مستقل در تولید و بسته‌ بندی مواد غذایی و شیمیایی می باشد. و مخصوص بسته‌ بندی انواع مواد غذایی و شیمیایی با وزن پایین طراحی‌ و تولید شده اند. و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی ذکر شده با دیگر دستگاه های صنعتی متفاوت می باشد. مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی حبوبات و …

موارد مصرفی دستگاه بسته بندی مایعات

این نوع دستگاه بسته بندی ساشه یکبار مصرف مدادی استیکی مایع و ساشه یکبار مصرف سه و چهار سر دوخت مایع می باشد. که جهت بسته بندی انواع سس، آبلیمو، روغن زیتون، روغن حیوانی، عسل و کلیه مایعات مورد استفاده در کارخانه ها قرار  می گیرد.

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات تزریقی

ویژگی های دستگاه بسته بندی مایعات

دقت فوق العاده بالای آن در توزین و نیز سرعت بالا، تنوع در انواع اجناس قابل بسته بندی و تنوع در شکل بسته بندی از مزایای بی نظیر و عالی این دستگاه بسته بندی می باشد.

این دستگاه مخصوص بسته بندی مایعات مانند: آبلیمو، الکل، سُس و … می باشد.
برق مصرفی این دستگاه : برق سه فاز و برق تک فاز است.
و کاربرد آن در محل های صنعتی و خانگی نیز می باشد

تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه های بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می شود.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی ساشه پودری مدادیدستگاه بسته بندی چهارتوزین