دستگاه بسته بندی چهارتوزین مکانیک

دستگاه بسته بندی چهارتوزین تشکیل شده است از چهار تا ترازو برای وزن کشی دقیق محصولات گرانولی مثل تمامی حبوبات ، خشکبار ، قند ، شکر ، چای ، برنج و دیگر مواد غذایی و … مناسب می باشد.

و همچنین قابل استفاده برای بسته بندی انواع محصولاتی دیگر مانند انواع حبوبات، گردو، پسته، تخمه ها، چای، انواع برنج، چیپس سیب زمینی، ماکارونی فرم، انواع شکلات ها، شکر، پنیر، انواع خشکبار، قند های خرد شده و شکر، میوه ها و سبزیجات خشک، جو و گندم های پوست کنده و پرک شده، انواع گیاهان دارویی و مواد داروئی و شیمیایی به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.

همچنین این دستگاه ها دارای یک عدد مانیتور لمسی با منوی فارسی نیز می باشند. و زبان های دلخواه شما  مناسب برای (صادرات) و همچنین مجهز به سیستم عیب یاب کامپیوتری نیز می باشند. اما کارکرد این دستگاه ها 100% به صورت اتوماتیک می باشند.

راساماهور شرکت تولید کننده دستگاه بسته بندی 4 توزین

در آغاز با شما مشتریان مشاوره رایگان انجام می گیرد. و در حال ساخت دستگاه با شما مشریان به صورت مستمر در حال تعامل خواهیم بود و باتوجه به نیاز و سلیقه شما تولید را آغاز می کنیم. قبل از تحویل آزمایش و تست بر روی دستگاه تولید شده ی شما انجام می گیرد. تولید کننده دستگاه هایی چون دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی حبوبات ، دستگاه بسته بندی پسته و …

دستگاه بسته بندی چهارتوزین

دستگاه بسته بندی توزین دار مکانیکی سکو دار راساماهور سنا مخصوص بسته بندی محصولات گرانولی مانند:

حبوبات، خشکبار و… در وزن و سایز های مختلف.
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شوند.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگترین تولید کننده و فروش دستگاه بسته بندی و خط های تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران نیز می باشد. و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی های صنعتی ما بسته به کارایی هایشان متفاوت می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات تزریقیدستگاه بسته بندی تک توزین