دستگاه بسته بندی چای کیسه ای

دستگاه بسته بندی چای کیسه ای و یا دستگاه بسته بندی تی بگ در دو مدل (بدون لیببل و لیبل زن) که در بسته بندی انواع چای تک نفره و انواع دمنوش های گیاهی و… کاربرد دارد یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تی بگ زن روز دنیا محسوب می شود.

و همچنین مخصوص بسته بندی چای ، گیاهان دارویی و دمنوش های گیاهی با توزین پیمانه ای داخل کاغذ حرارتی (فیلتر) با نصب نخ در بالای بسته و نیز بسته بندی نمک و شکر تک نفره جهت استفاده در رستوران ها و هتل ها و …

بعد از بسته بندی چای در تی بگ توسط این دستگاه بسته بندی، تی بگ ها باید توسط دست در داخل کارتن به تعداد تنظیم شده به اندازه گنجایش کارتن چیده می شود.

دستگاه بسته بندی

کیسه های تولیدی به صورت ساشه ای سه طرف دوخت و دارای نخ در بالای می باشد. که کارمندان می توانند به انتهای آن اتیکت مخصوص نوع محصول و لیبل محصوبل توسط منگنه نصب می نماید. و یا از اتیکت چسب دار استفاده می کنند.

با این که نخ به صورت کیفی به دو طرف کیسه دوخته خواهد شد. و همچنین کیسه های تولید شده توسط کارمندان داخل جعبه 25 یا 50 عددی و یا تعداد تعیین شده قرار داده خواهد شد. از طرفی دیگر قیمت دستگاه بسته بندی با یکدیگر متفاوت می باشند. به دلیل کارایی های متفاوتشان تفاوت قیمت در آن ها وجود دارد.  مانند مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی پسته ،دستگاه بسته بندی حبوبات و دستگاه بسته بندی خشکبار و … نیز با توجه به کارایی هایشان قیمت متفاوتی دارد.

دستگاه بسته بندی چای کیسه ای ( تی بگ )

ویژگی های دستگاه بسته بندی چای کیسه ای (تی بگ)
مخصوص تولید چای کیسه ای
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی، خانگی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی حجمیدستگاه تفت