دستگاه بسته بندی حجمی

دستگاه بسته بندی حجمی یکی دیگر از ماشین‌ آلات این مجموعه است که محصولات گرانولی چون حبوبات، شکر و نمک و … را بر پایه حجم و به‌ صورت پیمانه‌ ای مکانیکی بسته‌ بندی می‌کند. سیستم عملکرد دستگاه بر اساس حجم می باشد.

همچنین این دستگاه دارای سیستمی کاملا اتوماتیک بوده است. و وزن کشی آن بر اساس حجم پیمانه ای انجام می شود. به این صورت که محصول مورد نظر پس از آن که توسط بالابر در داخل مخزن دستگاه بسته بندی ریخته می شود. نیز توسط پیمانه های قابل تنظیم وزن کشی شده و داخل کیسه ها تخلیه می گردد. و به طور اتوماتیک بسته بندی می شود.

دستگاه بسته بندی

بعد از شارژ مخزن این دستگاه بسته بندی توزین دار توسط بالابر دستگاه دوباره شروع به کار می کند. همچنبن پیاله ها و کاسه های دستگاه از زیر مخزن رد شده و به همان اندازه تنظیم شده از مواد گرانولی پر می شود. بعد از این فرایند پیاله به بالای قیف خروجی رسیده و انتهای پیاله باز می شود. و مواد به درون قیف ریخته می شود. که از آنجه به بسته ی سلفونی می ریزند.

در این مرحله انتهای بسته بندی توسط دستگاه دوخت حرارتی دوخته و بسته از دستگاه جدا می شود. و قیمت دستگاه بسته بندی آن متفاوت است. مانند دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی حبوبات و … بسته به کارایی هایشان متفاوت می باشند.

دستگاه بسته بندی حجمی

ویژگی های دستگاه بسته بندی حجمی

مخصوص محصولات گرانولی مانند: حبوبات، شکر، نمک و… در وزن های مختلف می باشد.
برق مصرفی: به صورت سه فاز، تک فاز می باشند.
محل کاربرد: در محل های صنعتی، خانگی کاربرد فراوان دارند.
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگترین تولید کننده و فروش دستگاه بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی چای کیسه ای ( تی بگ )