‌دستگاه خشک کن دو کابین

دستگاه خشک کن دو کابین در ظرفیت ها و ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند. که هر کدام مناسب تولیدی های مشخصی هستند. این مدل خشک کن ها برای تولید انواع میوه و سبزی جات خشک کاربرد دارند. که در سراسر کشور و جهان کاربرد زیادی دارند.

امروزه استفاده از این نوع دستگاه بسیار رایج بوده و این دستگاه یکی از کاربردی ترین دستگاه های موجود می باشد. و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی مانند دستگاه بسته بندی خشکبار و دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی پسته و … با توجه به عملکرد متفاوت است.

این نوع دستگاه های دو کابین در واقع اندازه متوسط خشک کن های صنعتی در کارخانه جات بزرگ می باشد. که می توان برای خشک کردن انواع میوه جات و سبزی جات و انواع محصولات شیلات چون میگو و ماهی کیلکا و … نیز به کار گرفته می شود.

خشک کن کابینی دارای کابینت های قفسه بندی شده ای هستند. که داخل این قفسه ها سینی های متعدد بزرگی از جنس گالوانیزه یا پلی اتیلن به دلیل چیدن مواد بر روی آن ها تعبیه شده اند.

عایق سازی برای مصرف بهینه و حداقل نیروی هدر رفت در این تجهیزات اهمیت بسیار زیادی دارند. خشک کن های کابینی در دو نوع دستگاه خشک کن تک کابین و دستگاه خشک کن کابینی تولید و عرضه می شوند. بیشتر با توجه به نیاز مشتری می تواند در کابین های بیشتر نیز طراحی و پیاده سازی بشوند.

دستگاه خشک کن دو کابین

دستگاه خشک کن دو کابین

دستگاه خشک کنهای کابینی مخصوص خشک کردن میوه و سبزیجات در دما های مختلف
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد:صنعتی،خانگی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.