دستگاه خشک کن کانتینیوس

دستگاه خشک کن کانتینیوس برای خشک کردن حجم انبوهی از مواد غذایی چون: میوه جات و سبزیجات، گیاهان دارویی و حتی گرانول های معدنی و شیمایی در مقیاس های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. خشک کن کانتینیوس یا خشک کن تونلی به دلیل گردش و سیر هوای مطلوب و پاک از کیفیت خشک کنندگی بالایی برخوردار می باشد. میزان گردش هوا و مقدار دما در این دستگاه قابل سنجش می باشد.

خشک کن کانتینیوس از نوع نوار های پیوسته و طبقاتی می باشد. و سبزی های تازه و میوه های تازه و ورقه شده بر روی نوار انتقال داده شده و حرکت می کنند.

توسط هوای گرمی که در این خشک کن دمیده می شود رطوبت آن ها گرفته شده و توسط فن های قدرتمند خارج می شود. و محصول بر روی نوار ها به ترتیب از بالا به پایین ریخته شده و انتقال می یابد. و پس از مدت زمان معین محصول خشک و خارج می گردد.

از ویژگی های این دستگاه نسبت به نمونه های دیگر آن می توان به ظرفیت بالای تولید اشاره کرد.

در این خشک کن از رطوبت گیر استفاده شده است. تا نهایت کیفیت در خشک کردن صورت پذیرد. بدنه دستگاه از پشم سنگ با دانسیته بالا برای عایق سازی و حداقل تبادل دمایی پوشیده شده می باشد. و همنین قیمت دستگاه بسته بندی با دیگر دستگاه های صنعتی متفاوت می باشد.

مانند دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی حبوبات و … قیمت هایشان متفاوت می باشد.

دستگاه خشک کن کانتینیوس ( نوار پیوسته )

مخصوص خشک کردن محصولاتی مانند: میوه جات، سبزیجات و… می باشد.
برق مصرفی: به صورت سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه خشک کن دو کابین