دستگاه طعم زن (لووک)

دستگاه طعم زن (لووک) – محصولات پس از آن که تفت و بو داده شده به داخل دستگاه طعم زن هدایت و وارد می شوند. و این کار در داخل مایعی طعم دار انجام می شود و پس از آن محصولات به داخل دستگاه رطوبت گیر وارد می شوند. محصول نهایی ما مرطوب می باشد. و برای خشک کردن آن ها را به دستگاه خشک کن خشکبار منتقل می کنند. تا در نهایت محصولات خشک و طعم گرفته را تحویل ما بدهد. و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی با یکدیگر به دلیل کارایی مختلف شان متفاوت می باشد.

مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی پسته ،دستگاه بسته بندی حبوبات و … نیز با توجه به کارایی هایشان قیمت متفاوتی دارد.

این دستگاه مخصوص طعم زنی راسا ماهور سنا با آب نمک ، زعفران ، گلپر و طعم دهنده های مختلفی مانند لیمو ، سرکه و … با مخزن استنلس استیل برای انواع آجیل و دستگاه بسته بندی خشکبار از قبیل پسته ، تخمه ، بادام و دیگر محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. و همچنین جنس مخزن کاملاً استنلس استیل می باشد.

 دستگاه طعم زن قابلیت تنظیم سرعت نیز دارد. و همچنین مجهز به برق هوشمند هم می باشد. و ظرفیت خوب و بالایی را دارا می باشد.

عملکرد این دستگاه به صورت الکترو مکانیک می باشد. و به طول تقریبی 200 و عرض 100 و ارتفاع 200 سانتی متر تولید می شود. همچنین برق مورد نیاز این دستگاه به صورت سه فاز و بسته به نوع درخواست و دلخواه مشتری قابل تغییر به صورت تک فاز نیز می باشد. وزن دستگاه به طور کلی 200 کیلوگرم می باشد.

دستگاه طعم زن (لووک)

ویژگی های دستگاه طعم زن

مخصوص طعم دار کردن محصولاتی مانند: آجیل، خشکبار و … می باشد.
برق مصرفی: سه فاز ،تک فاز
محل کاربرد: صنعتی، خانگی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه تفتدستگاه بلانچر