دستگاه بلانچر

دستگاه بلانچر یکی از دستگاه های ضروری در خط تولید دستگاه بسته بندی چیپس و میوه محسوب می شود. کار این دستگاه راسا ماهور سانا شستشو، آنزیم زدایی، نشاسته گیری  محصولات موجود می باشد.و  از کاربرد های دیگر این دستگاه دادن شک حرارتی به محصولات می باشد. بلانچر ها برای کار با آب سرد و گرم طراحی و تولید شده اند. بعضی از خط های تولید مانند خط چیپس سیب زمینی از دو دستگاه یک سرد و گرم استفاده می شود.

دستگاه بلانچر

قیمت دستگاه بسته بندی های ذکر شده وابسته به کارایی هایشان متفاوت هستند. مانند دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی توزین دار و حتی دستگاه بسته بندی حبوبات و …

در خط میوه اولین دستگاهی است که برای شستشو میوه به کار می رود. در خط چیپس سیب زمینی بعد از دستگاه اسلایسر برای نشاسته گیری و آماده سازی در دو دستگاه به کار می رود.

این مدل دستگاه از یک دارم پانچ شده استیل تشکیل شده که در آب غوطه ور می باشد. بعد از ریختن محصول به دستگاه درام پانچ دستگاه شروع به گردش دورانی می کند. این حرکت دورانی موجب شستشوی محصولات می شود. در این دستگاه می توانید از انواع مواد شوینده برای شسشو میوه ها استفاده کنید.

مخزن این دستگاه به صورت شیبدار می باشد. که در فرآیند شستشو ذرات به جا مانده را به سمت خروجی فاضلاب دستگاه می برد. این دستگاه دارای یک ورودی برای آب و یک خروجی سر ریز است. حرکت درام و شیب دستگاه محصول را به قسمت انتهایی دستگاه رسانده و محصول خارج می شود.

ویژگی های دستگاه

مخصوص شستشو و آنزیم زدایی میوه و مرکبات و … به صورت کامل و اسلایس شده می باشند.
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه طعم زن (لووک)دستگاه آسیاب ادویه جات