دستگاه پر کن مایعات

دستگاه پر کن مایعات ، جهت ریختن مایعات در ظروف و بطری ها مورد استفاده قرار می گیرد. از روشی باید استفاده شود تا در کنار آن از دقت و سرعت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. به این دلیل استفاده از این دستگاه پرکن مایعات و دستگاه بسته بندی در این زمینه بسیار مفید و کاربردی خواهند بود. که در انواع مختلف و گوناگون مثل دستگاه پرکن مایعات غلیظ ، دستگاه پرکن مایعات رقیق و … ساخته می شوند.

این نوع دستگاه پرکن مایعات دارای 5 متر طول می باشد. که این طول شامل پرکن و دربند نیز می باشد. که امکانات نصب جت پیرینتر ، سیل القایی و درب گذار روی این دستگاه می باشد. و مقدار نازل ها وابسته به حجم تولید قابل ساخت می باشند.

این بدان معنا می باشد که تعداد نازل ها و حجم پمپ دستگاه را ،مقدار مواد و تولید آن در طی ساعت مشخصی تعیین می کند. سیستم پرکردن در این نوع دستگاه به وسیله ی پمپ دنده ای یا پمپ سانتریفیوژی  انجام می گیرد. این نوع پرکن برای مایعات غلیظ و رقیق مورد استفاده کاربر قرار می گیرد. و معمولا از حجم 500 سی سی تا 20 لیتربرای تولیداتی با تیراژ بالا مناسب می باشد.

هر نوع از این دستگاه های پر کن مختص نوعی خاص از مایعات می باشند. که اگر دستگاه اشتباه انتخاب شود. هم خط تولید شما مختل می شود. و هم ضررهای مالی جبران ناپذیری متوجه شما خواهد شد. و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی شرکت راساماهور سانا با توجه به کارکرد آن ها متفاوت می باشد.

دستگاه پر کن مایعات

مانند دستگاه هایی چون دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی توزین دار و … قیمت متغیری دارند.

دستگاه پرکن مایعات

مخصوص پر کردن مایعات مانند: آبلیمو و….
در حجم های مختلف
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی، خانگی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه های بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه آسیاب ادویه جاتدستگاه سورتینگ