دستگاه بسته بندی تک توزین

دستگاه بسته بندی تک توزین ، مناسب جهت بسته بندی انواع خشکبار ،میوه و سبزی خشک ،تافی ، شکلات، چای ، قند ، شکر ،برنج ، انواع گرانول های صنعتی ، معدنی و شیمیایی و … می باشد.

دستگاه بسته بندی توزین دار و دستگاه بسته بندی چهار توزین مکانیک برای بسته‌ بندی حبوبات، خشکبار و انواع مواد گرانولی و پودری طراحی‌ شده است. دقت بالا، تنوع اجناس قابل بسته‌ بندی و فناوری بالا از مزایای این دستگاه بسته‌ بندی می باشد. قیمت دستگاه بسته بندی مذکور با دیگر دستگاه ها متفاوت می باشد. و این به دلیل کارایی متفاوت آن ها می باشد. مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی حبوبات و …

دستگاه بسته بندی تک توزین

نحوه عملکرد دستگاه بسته بندی

بعد از شارژ مخزن دستگاه توسط بالابر، دستگاه شروع به کار کردن می کند. مواد گرانولی توسط چهار عدد ویبراتور به جلو کشانده می شود. و در همان حال توزین می شود. مواد توزین شده به مخزن خروجی دستگاه ریخته شده و از آنجا به صورت مرحله ای و به میزان توزین شده به داخل بسته بندی ریخته می شود.

سلفون توسط دوخت حرارتی دستگاه بسته بندی دوخته می شود. و هم زمان سلفون به پایین آن کشیده می شود. و توسط دستگاه قطع شده و فرایند بسته بندی مواد تمام می شود.

این دستگاه قابلیت تنظیم وزن هر بسته و همچنین سرعت بسته بندی توسط اپراتور را نیز داراست. همچنین دارای مانیتور لمسی با منوی فارسی و زبان‌ های دلخواه شما (مخصوص صادرات) و مجهز به سیستم عیب‌ یاب کامپیوتری نیز است. و همچنین کارکرد این دستگاه بسته بندی به صورت 100% اتوماتیک می باشد. ابعاد و اندازه بسته‌ بندی ها با تغییر قطعه‌ای به نام لوله و یقه قابل‌ تغییر است.

تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگترین تولید کننده و فروش دستگاه های بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی تک توزیندستگاه بسته بندی پودری مکانیکی