دستگاه بسته بندی دو توزین

دستگاه بسته بندی دو توزین مکانیکی سکو دار مخصوص بسته بندی محصولات گرانولی مانند: حبوبات، خشکبار ، سبزیجات خشک، میوه و مواد غذایی دیگر چون: تافی، کشمش، چای ، برنج ، قند ، شکر ، نمک ، ماکارونی فرم ، تخمه ،شکلات ، چیپس و انواع گرانول های صنعتی ،معدنی ، شیمیایی و … مناسب هستند. و نیز کاملا به صورت اتوماتیک می باشند.

دستگاه بسته بندی تک توزین

دستگاه های بسته بندی دوتوزین

2 ترازوی دیجیتال را دارا هستند که برای وزن کشی خیلی دقیق محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه دارای کارکردی تماما اتوماتیک است و بواسطه رول چاپ شده پاکتی را درست می کند.  محصول وزن شده را در داخل آن قرار می دهد و سه چیز را مندرج می کند: تاریخ تولید محصول مورد نظر و همچنین انقضا و قیمت را روی هر بسته درج مینماید.

و همین طور بدانید که گاز ازت برای ماندگاری بالای محصولات قرار گرفته در داخل بسته تزریق می شود. دستگاه های دو توزین و همچنین دارای مانیتور هایی هستند. که به زبان دلخواه شما و یاحتی زبان فارسی به علت صادرات به دیگر کشور ها تنظیم می شود.

دستگاه های بسته بندی دو توزین پدالی برای بسته بندی محصولاتی چون پفک ها، بسته بندی ماکارونی های شکلی، بسته بندی انواع شکلات، بسته بندی نخود، بسته بندی عدس و دیگر حبوبات می باشند.

این دستگاه بسته بندی دو توزین دارای عیب یاب های مرکزی و کنترل دور موتور و همچنین تایمر های دقیق سنسور سایز لوله یقه است. و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی ذکر شده با یکدیگر متفاوت می باشد. مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی حبوبات و دستگاه بسته بندی توزین دار و …

ویژگی های دستگاه

در وزن و سایز های مختلف
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی

تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه های بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی چهارتوزیندستگاه بسته بندی تک توزین