دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک یک روش دیگر برای بسته بندی محصولات می باشد. که با استفاده از گرما و نایلون های مخصوص می باشند. این دستگاه شیرینگ نیز دستگاهی است. که محصولات را با روش ذکر شده پک های بسته بندی می کند. مانند برخی دستگاه بسته بندی ها مانند دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی حبوبات و … نیز با توجه به کارایی هایشان متفاوت می باشد.

همچنین این دستگاه ها انواع و اقسام مختلفی نیز دارند. که شامل دستگاه های شیرینگ پک تونلی و دیگری به صورت کابینی می شوند. و از نظر کارکرد به صورت اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی هستند. لازم به ذکر است که روش بسته بندی شیرینگ پک به دلیل سریع، با کیفیت و ارزان بودن محبوبیت زیادی در بین صنایع و کارخانجات دارند.

دستگاه شیرینگ تونلی

معمولا در کارخانجات و شرکت های صنعتی بزرگ استفاده می شود. و دلیل اصلی آن سرعت بسته بندی بالای آن می باشد. دستگاه های شیرینگ پک تونلی اغلب برای بسته بندی چند کالا در کنار هم مورد استفاده قرار می گیرند. و در آن ها از فیلم های POF و PVC استفاده می شود.

دستگاه های پک کابینی

به صورت نیمه اتوماتیک هستند و عملکرد آن ها به این صورت است که ابتدا محصول به شکل دستی داخل بخش غلاف نایلون قرار می گیرد. و سپس به بخش حرارتی برده می شود. و در آن جا عملیات انقباض و بسته بندی فیلم شیرینگ با حرارت صورت می گیرد. این دستگاه مناسب هر نوع فیلم شیرینگ از قبیل pp، po و pvc می باشد.

ویژگی دستگاه شیرینگ پک:
مخصوص شیرینگ کردن محصولات در ابعاد مختلف
در دو نوع: گازی و برقی
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: به صورت صنعتی، خانگی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود. و قیمت دستگاه بسته بندی ها با یکدیگر به دلیل کارایی مختلف آن ها متفاوت می باشد. مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار و …

شرکت راسا ماهور سانا بزرگترین تولید کننده و فروش دستگاه بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

نوار جلوی بسته بندیدستگاه بسته بندی حجمی