نوار جلوی بسته بندی

دستگاه نوار جلوی بسته بندی ،یکی از ماشین آلات پر کاربرد در خطوط تولید دستگاه بسته بندی چیپس سیب زمینی می باشد. و همچنین بسته بندی سلفون ادویه جات ، خط تفت و شور کن ، خط بسته بندی چای داخل سلفون ، خط چیپس میوه ، خط خشک کن سبزیجات و خط تولید قند شکسته و دستگاه بسته بندی خشکبار و دستگاه بسته بندی دو توزین ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی حبوبات و قیمت دستگاه بسته بندی های ذکر شده با توجه به کارایی شان می باشد.

نوار نقاله جلوی بسته بندی جهت حمل بسته های تولید شده کاربرد زیادی دارد. برای اینکه بسته های موجود بر روی زمین نیفتد و آسیب نبیند. و همچنین افراد به راحتی بتوانند بسته ها را از نظر وزن و سلامت کنترل کنند و داخل کارتن ها بچینند.

که دقیقا بعد از دستگاه بسته بندی قرار گرفته و بسته های تولید شده را به وسیله ی نوار اتوماتیک از قسمت پایین دستگاه به بالا انتقال می دهد.

نوار نقاله جلو بسته بندی آخرین دستگاه در سیستم بسته بندی به شمار می آید. این دستگاه دارای یک نوار پی وی سی  پله دار می باشد. که بسته های خروجی از دستگاه بسته بندی را به سمت بالا حرکت داده و در آنجا توسط اپراتور جمع آوری می شود.

جنس بدنه این دستگاه آهن با پوشش رنگ الکترو استاتیک می باشد. این دستگاه در تمامی خطوط صنایع غذایی و دستگاه های بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد و در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته می شود. و در کل قیمت دستگاه بسته بندی با یکدیگر متفاوت می باشند. و ایت تفاوت به دلیل کارایی های مختلف آنها می باشد.

نوار جلوی بسته بندی

ویژگی دستگاه

نوار بسته بندی : مخصوص انتقال محصولات بسته بندی شده از زیر دستگاه بسته بندی
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز

تمامی این دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و … با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی