دستگاه قوطی و کیسه پرکن حجمی گرانولی

دستگاه قوطی و کیسه پرکن حجمی گرانولی ، امروز ماشین آلات در صنعت نقش مهمی را ایفا می کنند. که دستگاه بسته بندی حجمی یکی از پر کاربردترین ها در بخش بسته بندی مواد گرانولی می باشد.

ما در شرکت راساماهور سنا یکی از بهترین مدل های دستگاه بسته بندی حجمی گرانولی ارائه می نماییم. و در این بخش از سایت به بررسی این ماشین پر کاربرد خواهیم پرداخت.

دستگاه قوطی و کیسه پرکن حجمی گرانولی

که قیمت دستگاه بسته بندی مذکور با دیگر دستگاه های دیگر به دلیل کارایی شان متفاوت است. مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی حبوبات ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی توزین دار و … دیگر محصولات با یکدیگر متفاوت اند.

کاربرد دستگاه کیسه پرکن گرانول حجمی

همان طور که از نام این دستگاه کیسه پر کن پیدا می باشد. بیشترین کاربرد آن در بسته بندی صنایع غذایی می باشد. و به طور کلی برای بسته بندی مواد غذایی در کارخانه جات و کسب و کار های مرتبط با بسته بندی محصولات مواد غذایی و خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به تاکید می باشد که دستگاه بسته بندی حجمی و گرانولی در مواردی استفاده می شود که وزن بسته بندی اهمیت زیادی نداشته باشد. برای مثال می‌تواند در بسته بندی تنقلاتی همچون پفک و چیپس و هر محصولی که حجم تقریبی دارد استفاده شود و تولید کنند حدود وزن محصول را بخواهد.

دستگاه قوطی و کیسه پرکن حجمی گرانولی

مخصوص بسته بندی محصولات گرانولی مانند:
قند، شکر، نمک، حبوبات و…
وزن از دو تا ده کیلو گرم
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

این دستگاه مجهز به کنترل PLC و قابلیت تنظیم وزن مخصوص در قوطی های شیشه ای PET مقوای فلزی و مناسب انواع پودر ها، ادویه، شیر خشک و …

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه های بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه کیسه پرکن دو توزین