دستگاه کیسه پرکن دو توزین

دستگاه کیسه پرکن دو توزین ، ابتدا محصول داخل مخزن بالابر ریخته می شود. و توسط بالابر Z به مخزن دستگاه کیسه پرکن انتقال می یابد. سپس توسط ترازو های دستگاه وزن کشی شده و داخل کیسه ریخته می شود. پس از آن توسط نوار انتقال کیسه ها به دستگاه سردوز کیسه ها انتقال می یابد. و سر کیسه ها دوخته می شود و بعد آماده بارگیری می شود.

دیگر دستگاه بسته بندی مرتبط با آن را می توان به دستگاه بسته بندی توزین دار نیز اشاره کرد. که قیمت دستگاه بسته بندی مذکور با دیگر دستگاه ها متفاوت می باشد.

عملکرد این دستگاه به صورت الکترومکانیک پنوماتیک می باشد. و برق آن به صورت سه فاز و طبق سفارش مشتری تک فاز ساخته می شود.

انواع دستگاه های کیسه پرکن اتوماتیک مخصوص مواد گرانولی که شامل: دستگاه کیسه پرکن برنج ، کیسه پر کن کود شیمیایی، دستگاه کیسه پر کن حبوبات ، کیسه پر کن چای و … می باشد.

دارای شمارنده تعداد کیسه های پر شده ممی باشد. و همچنین قابلیت تنظیم وزن دلخواه برای پرکردن کیسه ها نیز هست. و نیز قابلیت تنظیم تعداد کیسه های مورد نظر روی دستگاه که بعد از رسیدن به آن تعداد ، کیسه گیری متوقف می شوند.

دارای سیستم توزین دیجیتال همراه با هاپر مستقل توزین مواد ، شامل 4 عدد سنسور توزین مجهز به دریچه تخلیه سریع مواد به داخل کیسه با عملکرد پنوماتیکی است.

دستگاه کیسه پرکن دو توزین

دستگاه کیسه و کارتن پرکن دو توزین

مخصوص محصولات گرانولی مانند: قند، شکر، نمک، حبوبات و…
وزن: از پنج تا پنجاه کیلو گرم
برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی

وهمچنین این دستگاه ها مجهز به PLC جهت پرکردن کیسه ها، ظروف بزرگ و کارتن ها می باشد.

تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و مدل دستگاه ها در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود. همچنین قیمت انواع دستگاه ها با هم متفاوت می باشد مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی حبوبات و …

شرکت راسا ماهور سانا بزرگ ترین تولید کننده و فروش دستگاه های بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی پودری مکانیکیدستگاه قوطی و کیسه پرکن حجمی گرانولی