دستگاه قوطی پرکن پودری

دستگاه قوطی پرکن پودری ، ابتدا ادویه جات و یا مواد پودری داخل مخزن بالابر دستگاه ریخته شده است. و توسط بالابر به مخزن قوطی پر کن هدایت می گردد. و سپس محصول با وزن معین به ترتیب داخل قوطی ها ریخته شده است. سپس توسط نوار نقاله جهت درب بندی و شرینک شدن هدایت می گردد.

ویژگی دستگاه

مخصوص پر کردن محصولات پودری مانند: قهوه، نسکافه، ادویه و… در قوطی های فلزی و … در وزن های مختلف

برق مصرفی: سه فاز، تک فاز
محل کاربرد: صنعتی، خانگی
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود. و قیمت دستگاه بسته بندی ها و دیگر ماشین الات صنعتی با یکدیگر متفاوت می باشد. مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی توزین دار و دستگاه بسته بندی حبوبات و …

شرکت راسا ماهور سانا بزرگترین تولید کننده و فروش دستگاه بسته بندی و خطوط تولید مواد غذایی، دارویی و… با کیفیت در ایران می باشد.

دستگاه بسته بندی

موارد استفاده:

پر کن انواع مواد و محصولات پودری از قبیل ادویه جات، آرد، پودر قهوه و کاکائو و پودرهای شیمیایی و دارویی به صورت اتوماتیک می باشد..

برای پرکردن مواد خوراکی و صنعتی در قوطی های پلاستیکی، فلزی و شیشه ای از دستگاه قوطی پرکن پودری استفاده می شود. موادی همچون ادویه جات، چای خشک، حبوبات، انواع پودر های شیرینی پزی و گرانول های صنعتی به کمک سیستم پرکردن این ماشین قابل بسته بندی هستند.

عملکرد این دستگاه ها به صورت الکترومکانیک پنوماتیک می باشد. همچنین برق مورد نیاز این دستگاه سه فاز بوده و بسته به نوع درخواست مشتری قابل تغییر به تک فاز نیز می باشد. سرعت بسته بندی این دستگاه در دقیقه بسته به حجم و نوع محصول از 3 تا 6 عدد بسته متغیر است.

دستگاه قوطی پرکن پودری مجهز به کنترل PLC و قابلیت تنظیم وزن مخصوص در قوطی های شیشه ای PET مقوای فلزی و مناسب انواع پودرها، ادویه ها، شیر خشک و …

دستگاه قوطی و کیسه پرکن حجمی گرانولی