دستگاه بسته بندی اتوماتیک

 در دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی اتوماتیک

دستگاه بسته بندی اتوماتیک ، معرفی و فروش انواع دستگاه بسته بندی تمام توماتیک و از دستگاه‌ بسته بندی اتوماتیک می توانید سه انتظار کلی داشته باشید.

که در گام اول توزین، در گام دوم پر کردن و در نهایت بسته بندی و پلمپ کردن محصولات است. معمولاً دستگاههای بسته بندی تمام اتوماتیک این سه قسمت را به طور کامل دارند. و فرد می‌تواند کلیه فرایند بسته ‌بندی را به دستگاه واگذار کرده و بیشتر به عنوان ناظر در کنار آن حضور داشته باشند.

اما بسته بندی نیمه اتوماتیک معمولاً در یکی از این موارد دچار مشکل هستند و لازم است که یک فرد به عنوان اپراتور در کنار دستگاه حضور داشته باشد.
در این صورت فرد کارگر یا تکنسین باید ابزاری جانبی برای تکمیل کار دستگاه داشته باشد تا در فرایند بسته بندی مشکلی به وجود نیاید. بنابراین معمولاً این دستگاه‌ ها محبوبیت کافی به اندازه دستگاه‌ های اتوماتیک ندارند و قیمت آنها پایین‌تر است.

دستگاه بسته بندی

مزیت بسته بندی محصولات با دستگاه های تمام اتوماتیک

  1. بسته بندی کردن محصولات با ماشین آلات بسته بندی اتوماتیک باعث حفاظت از آن در برابر هرگونه آسیب و مشکل در فرآیند بسته بندی می شود.
  2. بسته بندی کردن محصولات با این ماشین آلات باعث راحتی در هنگام جابجایی، شمارش و نگهداری می گردد.

قیمت دستگاه بسته بندی اتوماتیک

ماشین آلات بسته بندی اتوماتیک صنعتی در انواع بسیار متنوعی در بازار موجود است.
صاحبان کارگاه ها و کارخانجات بسته بندی مواد غذایی و افراد دارای شغل بسته بندی در منزل بایستی قبل از مقایسه قیمت دستگاه ها از انواع بسته بندی و همچنین ملاک های کیفیت دستگاه های بسته بندی مطلع باشند.

شرکت راسا ماهور سانا با بهره مندی از پرسنل مجرب و با تجربه در امر فروش دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک می تواند بهترین مشاوره را به طور رایگان با استفاده از دانش مجهز کردن کارگاه ،کارخانه به مشتریان عزیز بدهند.

دستگاه بسته بندی اتوماتیک

چرا باید از دستگاه بسته بندی اتوماتیک استفاده کنیم ؟

فرض بگیرید که در کارگاه خود از یک دستگاه نیمه اتوماتیک استفاده می‌کنید. اگر دستگاه بسته بندی از نوع دستگاه بسته بندی توزین دار نباشد. شما مجبور هستید که از قبل یا بعد از فرایند بسته‌ بندی وزن کردن محصول را انجام دهید.

اگر دستگاه از لحاظ بسته بندی کردن و پرس کردن سلفون مشکل داشته باشد، شما باید یک دستگاه پرس مخصوص در کنار دستگاه داشته باشید. تا به کمک آن فرایند بسته‌بندی را کامل کنید.

از طرفی همان طور که گفته شد در فعالیت دستگاه‌های دستی و نیمه اتوماتیک نسبت به دستگاه‌های تمام اتوماتیک نقص وجود دارد. که باید تجهیزات جانبی مختلفی به کار ببریم تا بتوانیم این نقص را پوشش دهیم.

دستگاه بسته‌بندی

بنابراین در ظاهر کار می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت دستگاه های نیمه اتوماتیک نسبت به دستگاه‌های اتوماتیک کمتر باشد. ولی در پایان کار چنین نیست.

اصولاً دستگاههای نیمه اتوماتیک انتخاب خوبی برای کارخانجات و شرکتهای بزرگ نیستند. این دستگاه‌ها سرعت بالایی ندارند و نمی‌توانند کارآیی مناسب و استاندارد را در اختیار آنها قرار دهند.

البته تمامی کارهایی که به این دستگاه ها واگذار می‌شود به طور کامل انجام می‌دهد. اما برای تکمیل کردن فعالیت آن شما نیاز به استخدام نیروی انسانی دارید که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

بنابراین خرید دستگاه های نیمه اتوماتیک می‌تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که حجم کار زیادی ندارند و به دنبال کار در یک کارگاه خانگی هستند.
ضمن اینکه حجم کار کارگاه به حدی بالا نباشد که از لحاظ اقتصادی برای خرید دستگاه بسته بندی اتوماتیک مقرون به صرفه باشد.

دستگاه بسته بندی توزین دار

دستگاه های بسته بندی در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستند. که نوع نیمه اتوماتیک آن به عنوان دستگاه بسته بندی در کارگاه کوچک مناسب است. نوع اتوماتیک آن ها، اغلب برای کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد که از سرعت بالایی برخوردار است. و روزانه بسته بندی های بیشتری را به خروجی می فرستد.

شرکت راسا ماهور سانا، تولید کننده انواع دستگلاه های اتوماتیک و با کیفیت در زمینه بسته بندی  

آیا ظرفیت کارگاه شما برای یک دستگاه تمام اتوماتیک پاسخگو است؟
آیا از لحاظ اقتصادی می‌توانید هزینه خرید دستگاه تمام اتوماتیک را بپردازید؟

هدف ما از آغاز تا کنون در شرکت راسا ماهور، تولید و ارائه دستگلاه های با کیفیت در زمینه بسته بندی محصولات و کالاهای مانند دستگاه بسته بندی چیپس و دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی پسته و … متفاوت می باشد. که به مرور زمان و کسب تجربه در این عرصه پیشرفت زیادی حاصل گردیده است. بسته بندی تاثیر زیادی در تفاوت شرکت های بزرگ و کوچک خواهد داشت. یک بسته بندی خوب فواید بسیاری را به همراه خواهد داشت. که از بین آن ها می توان به دوام هر چه بیشتر محصول اشاره نمود. از سویی دیگر محصولات دارای بسته بندی مناسب و مطمئن از نظر سلامت و بهداشت به طبع به نسبت سفارشات فله طرفداران بیشتری خواهند داشت.

برای مشاوره و همچنین استعلام لیست قیمت دستگاه بسته بندی و دریافت پاسخ بیشتر سوالات خود می توانید از صفحه ارتباط با ما استفاده کنید.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

دستگا بسته بندی خشکباردستگاه بسته بندی مواد غذایی