دستگاه بسته بندی 4 توزین PS105

 در دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی 4 توزین PS105

دستگاه بسته بندی 4 توزین PS105 تشکیل شده است از چهار تا ترازو برای وزن کشی دقیق محصولات گرانولی مثل تمامی حبوبات ، خشکبار ، قند ، شکر ، چای ، برنج و… مناسب است. همچنین دارای یک عدد مانیتور لمسی با منوی فارسی است  و زبان های دلخواه (برای صادرات) و همچنین مجهز به سیستم عیب یاب کامپیوتری است. اما کارکرد این دستگاه 100% اتوماتیک است. شرکت راسا ماهور یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی و دستگاه های صنعتی در کرج می باشند.

راساماهور شرکت تولید کننده دستگاه بسته بندی 4 توزین است:

در آغاز با شما مشتریان مشاوره رایگان انجام میگیرد. و در حال ساخت دستگاه با شما مشریان به صورت مستمر در حال تعامل هستیم و باتوجه به نیاز و سلیقه شما تولید را آغاز می کنیم.قبل از تحویل آزمایش و تست انجام می گیرد.
شاید برایتان سوال باشد که ابعاد و اندازه بسته های تولید شده توسط دستگاه بسته بندی 4 توزین چگونه است؟ با تغییر دادن قطعه آن مثل لوله و یقه قابل تغییر است.

این دستگاه در چه مواردی قابل استفاده است؟

دستگاه بسته بندی 4 توزین قابل استفاده برای بسته بندی انواع محصولات مانند انواع حبوبات، گردو، پسته، تخمه ها، چای، انواع برنج، چیپس سیب زمینی، ماکارونی فرم، انواع شکلات، شکر پنیر، انواع خشکبار، قند های خرد شده و شکر، میوه و سبزیجات خشک، جو و گندم پوست کنده و پرک شده، انواع گیاهان دارویی و مواد داروئی و شیمیایی به صورت اتوماتیک.

طریقه عملکرد دستگاه بسته‌بندی 4 توزین

1-تابلو برق: تابلو برق دستگاه بسته بندی چهار توزین بهترین قطعه استفاده شده در دستگاه است که وظیفه جابجایی و تقسیم بندی نیروی الکتریکی به قسمت‌های مختلف دستگاه بسته بندی چهار توزین را به عهده دارد. این تابلو فرمان های خود را از plc دریافت می کند.

2-الکتروموتور: تمامی دستگاه های بسته بندی چهار توزین مجهز به این قطعه هستند. این قطعه در نمونه‌ی تک فاز و یا سه فاز و بسته به نیاز درخواست کننده دستگاه سفارشی‌سازی می‌شود. اما چه عملکردی دارد؟  وظیفه به کار انداختن قطعات مکانیکی دستگاه بسته بندی چهار توزین را انجام می دهد.

3-PLC:

این دستگاه مجهز به PLC و مانیتور رنگی است که توانایی کارکردن با زبان فارسی را دارند.این قطعه به مغز دستگاه مشهور است. پس اتوماتیک اقدام به بسته بندی می کند.

دستگاه بسته بندی چهارتوزین پنوماتیک
4-دکل:

دکل دیگر قطعه بسته بندی 4 توزین مجهز به یک دکل است که رول بسته‌بندی بر روی آن قرار گرفته است. رول بسته‌بندی از این دکل به دور یقگی دستگاه پیچیده می‌شود.

5-دوخت حرارتی:

یکی از قطعه های مکانیکی دستگاه بسته بندی چهار توزین ، دستگاه دوخت حرارتی آن است که توسط تعدادی المنت گرم می شود. و به دست دوخت حرارتی و گرمای المنت، رول پیچیده شده به دور یقگی، از پشت و پایین دوخته شده و شکل می گیرد. و همچنین بسته موردنظر آماده ریزش محصول است.

6-کاپه(وزن کش):

این دستگاه در دستگاه بسته بندی چهار توزین مجهز به  چهار وزن کشی است. که محصول را با توجه به برنامه دستگاه، وزن‌کشی می کند و به داخل بسته‌بندی سرباز ما هدایت میکند.

7-دوخت نهایی:

در این مرحله بسته‌بندی به شکل سرباز است. بسته سر باز محصول دوخت نهایی می شود. و توسط قیچی و به‌ صورت خودکار، از رول اصلی دستگاه بسته بندی چهار توزین و دستگاه بسته بندی 2 توزین جدا می‌شود. و حالا محصول مورد نظر مشتری در دستگاه بسته بندی چهار توزین تولید می شود. و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی دو توزین و چهار توزین متفاوت می باشد. مانند دستگاه بسته بندی چیپس و دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی حبوبات و … با راسا ماهور بهترین کیفیت را تجربه کنید.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

فروش دستگاه بسته بندیدستگاه بسته بندی 2 توزین