دستگاه های تفت

 در دستگاه بسته بندی

دستگاه های تفت

دستگاه های تفت از آن دسته دستگاه هایی است که شرکت راساماهور با تنوع زیاد و با تناژ های تولیدی مختلف طراحی می شود. راسا ماهور یکی از بهترین تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه های بسته بندی مواد غذایی در کرج می باشند.

کاربرد دستگاه تفت چیست؟

دستگاه تفت برای پختن و برشته کردن و تفت دادن انواع  مختلف خشکبار و تخمه و آجیل استفاده می شوند. سوخت مورد استفاده در دستگاه تفت گاز یا گازوئیل است. و مصرف خیلی کم سوخت در این دستگاه بسیار مورد توجه است.

دستگاه تفت خشکبار و تخمه را می توان در تناژ های ۵ الی ۸۰ کیلوگرم طراحی کرد. و ساخت و برای تفت انواع تخمه، بادام، بادام زمینی به کار برد.

دستگاه های تفت

ساخت دستگاه تفت

بدنه دستگاه تفت پوشیده شده است با استیل ضد زنگ و درام حلزونی تمام استیل و در آن استفاده شده است. از بهترین موتور و گیربکس ها و با کیفیت ترین تجهیزات در دستگاه که کیفیت کلی دستگاه ها در سطحی عالی باشد.

نصب بالابر محصول و بالابر نمک و سرند و تابلو فرمان اتوماتیک نیز روی مدل های متفاوت وجود دارد. که برای راحتی کار با این مدل دستگاه ها امکان نصب وجود دارد.

این راهم بدانید که می توان دستگاه هایی مخصوص تفت انواع مختلف آرد و قهوه و مابقی محصولات را نیز طراحی کرد. و ساخت که راساماهور در این زمینه نیز فعال بوده و کارنامه خیلی عالی ای دارد.

مصرف روز افزون محصولات خشکبار و تنقلات باعث شده است که سودآوری تولید این محصولات نیز روز به روز بیشتر شود و صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد.

ماشین سازی راساماهور در زمینه فرآوری و بسته بندی تمامی محصولات بسیار فعال بوده و تمام ماشین آلات و دستگاه های خط تولید این محصول را عرضه می کند. این دستگاه ها شامل دستگاه بوجاری، تفت، شورکن، لووک (طعم زن)، خشک کن و دستگاه بسته بندی می شوند.

موارد استفاده از دستگاه تفت :

  1. تفت آجیل
  2. برشته کردن
  3. بودادن انواع آجیل مثل: پسته یا تخمه یا بادام یا فندق و … قابلیت نصب بالابر حلزونی برای انتقال نمک و بالابر Z جهت انتقال خشکبار

قیمت دستگاه بسته بندی با توجه به کارایی و عملکرد آن متفاوت می باشد. مانند دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی چیپس و دستگاه بسته بندی توزین دار و دستگاه بسته حبوبات و …

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

دستگاه بسته بندی 2 توزیندستگاه بسته بندی توزین دار