دستگاه خشک کن گوجه _ انواع خشک کن صنعتی گوجه

 در دستگاه بسته بندی, دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن گوجه

دستگاه خشک کن گوجه فرنگی برای شروع یک کسب و کار پردرآمد مناسب ترین گزینه است. به این دلیل که قیمت مناسب دارد و سرمایه زیادی نمی خواهد و گوجه خشک‌ شده عمر بسیار طولانی تری داشته و مصرف بسیار راحت‌ تری هم دارد.

از این ‌رو نظر تولید کنندگان مواد غذایی را به خود جلب کرده است. از پودر گوجه می‌توان به ‌عنوان رب در غذاها استفاده کرد، نحوه مصرف و نگهداری آن هم بسیار راحت‌ تر است. خشک کردن گوجه به راحت نگهداری کردن از آن ها را بسیار راحت می کند. و از خراب شدن و کپک زد آن جلوگیری می کند.

امروزه استقبال از خرید گوجه خشک شده و پودر گوجه خشک‌شده رو به افزایش است. در روش سنتی با گرمای خورشید یا به‌صورت سایه خشک تکه های گوجه را خشک می‌کردند. در این روش روند خشک شدن بسیار کند بوده و امکان آلوده شدن مواد غذایی در فضای بازهم وجود دارد.

اما در دنیای مدرن امروز خشک کردن گوجه فرنگی با استفاده از دستگاهای پیشرفته و به روز انجام می گیرد. و انواع زیادی از این خشک کن ها در قیمت های و عملکردهای متفاوت و کارکرد آسان موجود است.

دستگاه خشک کن گوجه، با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب توسط شرکت راسا ماهور سانا تولید می شود. دستگاه های خشک کن شرکت راسا ماهور دارای چندین نوع هستند. به طور کلی به سه دسته صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تقسیم می شوند.

دستگاه خشک کن گوجه فرنگی کانتینیوس :

این دستگاه مانند تونل دوسر باز است که گوجه اسلایس شده از یک ‌طرف وارد شده و از طرف دیگر رطوبت گیری و خارج می‌شود. مناسب برای ظرفیت تولید بالا و شرکت های تولید مواد غذایی بزرگ است.

دستگاه خشک کن گوجه

دستگاه خشک کن گوجه فرنگی دو کابین صنعتی:

این خشک کن ها مجهز به چندین طبقه با سینی های مخصوص است. از مشاغل خانگی تا کار گاهی قابل‌ استفاده است. شرکت راساماهور سانا، خشک کن‌ های کابینی خود را در دو ظرفیت تک کابین و دو کابین ارائه می‌کند. این دستگاه ها در شرکت ها و کارخانه های تهیه مواد غذایی کاربرد زیادی دارند.

شرکت راساماهور سانا یکی از بزرگترین و مجرب ترین تولید کنندکان انواع دستگاه های بسته بندی و دستگاه سبزی خشک کن در ایران است. کلیه ماشین‌آلات و دستگاه بسته بندی شرکت راساماهور سانا با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می‌شود. ارسال به سرتاسر ایران. محصولات و قیمت دستگاه بسته بندی به نسبت عملکرد متفاوتشان متغیر است.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

دستگاه بسته بندی پسته