دستگاه بسته بندی در کرج

 در دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی در کرج

دستگاه بسته یندی در کرج

 دستگاه بسته بندی در کرج ، شرکت راساماهور سانا ، طراح ، سازنده و صادر کننده ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی حبوبات با سابقه راه اندازی دستگاه در کارخانجات داخلی و خارجی ، باتولید انواع ماشین آلات بسته بندی و دستگاه های مختلف خطوط صنایع غذایی ، دارنده گواهینامه کنترل کیفیت و مدیریت و نامزد دریافت تندیس همایش مشتری مداری وزارت صنعت ، معدن و تجارت و تولید کننده انواع ماشین آلات بسته بندی است.

از جمله:
دستگاه بسته بندی ده توزین گرانول
و دستگاه بسته بندی چهارتوزین گرانول
دستگاه بسته بندی دوتوزین گرانول
دستگاه بسته بندی پودری
و دستگاه قوطی پرکن گرانولی
و دستگاه قوطی پرکن پودری
دستگاه سبزی خشک کن و … می باشد.

دستگاه بسته بندی

یکی از تولیدات این شرکت دستگاه بسته بندی حجمی مینی می باشد. این دستگاه برای بسته بندی انواع مواد گرانولی حجم دار از جمله (شکر- نمک- چیپس– پفک- پاپ کرن- پفک هندی- پفیلا – حبوبات- خشکبار- و….) و دیگر دستگاه های اختصاصی چون دستگاه بسته بندی چیپس و دستگاه بسته بندی خشکبار و … به صورت تمام اتوماتیک می باشد. ارتفاع کوتاه 240 سانتی متر عرض 110 و طول 150 سانتی متر از جمله مزایای این دستگاه می باشد.
برق دستگاه تک فاز یا سه فاز به انتخاب شما بوده است. و قابلیت حمل و نقل آسان را دارا می باشد. این دستگاه دارای ۱سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش بوده است. و کلیه مراحل نصب و راه اندازی و آموزش در محل خریدار انجام می گیرد.

فروش دستگاه بسته بندی در کرج

ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی و دستگاه بسته بندی در مدل های بسیار متنوع از تخصص های ما در شرکت راسا ماهور کرج می باشد. در این راستا از مجرب ترین طراحان و تکنسین های داخلی در ساخت و تولید ماشین آلات خود استفاده می کند.

ساخت انواع دستگاه سبزی خشک کن و دستگاه بسته بندی مواد غذایی ،دستگاه بسته بندی حبوبات ,دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار ، بسته بندی چای، تافی، میوه خشک، اسنک و درکل بسته بندی محصولات جامد در ابعاد و اندازه های گوناگون می باشد.

نصب و راه اندازی دستگاه بسته بندی راسا ماهور

راسا ماهور کرج تا ۲۴ ساعت پس از ارسال دستگاه های بسته بندی به محل مورد نظر خریداران ، جهت نصب، راه اندازی و آموزش کار با دستگاه های بسته بندی با اعزام نیرو های متخصص به سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان ارجمند در سرتاسر کشور می باشد.

شرکت راساماهور سانا در زمینه فروش انواع دستگاه بسته بندی ، دستگاه بسته بندی افقی یا دستگاه بسته بندی پیلوپک و دستگاه های بسته بندی عمودی یا دستگاه بسته بندی حجمی فعالیت می کند. و قیمت دستگاه بسته بندی بر اساس کاربرد های آن ها متغیر می باشند. مانند دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی توزین دار و …

جهت سفارش و یا خرید انواع دستگاه بسته بندی می توانید از طریق راههای ارتباطی شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. شرکت راسا ماهور سانا با در نظر گرفتن ۱سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش و تضمین قطعات یدکی ضمن. تضمین کیفیت محصولات خود به مشتریان محترم بابت خدمات پس از فروش اطمینان خاطر می دهد. دستگاه بسته بندی یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی است که شامل انواع و مدل های مختلف می باشد و دارای دسته بندی های مختلف است.

و دستگاه بسته بندی در کرج – فروش دستگاه بسته بندی در کرج | ماشین آلات بسته بندی در کرج

اینستاگرام ما : rasa.mahoor.sana

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

دستگاه بسته بندی چیستقیمت دستگاه بسته بندی چیپس