دستگاه بسته بندی خشکبار

 در دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی خشکبار

دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات ، یکی از پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی مواد غذایی است. چون علاوه بر شرکت‌های مختلف، بسیاری از افراد در خانه نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند.
کسب و کارهای خانگی زیادی هستند. که محصول آن‌ها حبوبات بوده و برای بسته ‌بندی آن‌ها از دستگاه بسته بندی حبوبات استفاده می شود. و برخی دیگر از ماشین آلات صنعتی چون دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی توزین دار و … نیز هست که در کارخانه های مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار با توجه به نوع محصولی که قرار است بسته بندی شود. به دو نوع کلی دستگاه پرکن توزینی و دستگاه پرکن حجمی  تقسیم بندی می‌شود.
که دستگاه پرکن توزینی برای بسته بندی محصولاتی کاربرد دارد. که وزن دقیق آنها مهم است. مانند : آجیل و خشکبار. دستگاه بسته بندی حجمی محصولاتی که وزن دقیق آنها اهمیت زیادی نداشته باشد را بسته بندی می‌کند.

دستگاه های بسته بندی توزین دار

البته دستگاه های بسته بندی توزین دار از نظر ظرفیت تولید داری انواع مختلف است:
دستگاه بسته بندی تک توزین، دستگاه بسته بندی دو توزین، دستگاه بسته بندی چهار توزین و ..

این دستگاه دارای پدال و تابلو برق مجزاست و در کنار آن دستگاه دوخت حرارتی یا دوخت پدالی مکمل فوق العاده می تواند باشد.

تجهیزات بسته بندی از آن جهت مورد توجه تولید کنندگان آجیل و خشکبار قرار گرفت که با توجه به سرعت بسته بندی بالا و دقت در توزین، قیمت آن بسیار مناسب بوده و در مکان هایی با محدودیت ارتفاع نیز قابل استفاده است.

قابلیت بسته بندی انواع آجیل و خشکبار را از وزن ۲۵ گرم الی ۲ کیلو گرم را دارا می باشد. با توجه به نوع بسته بندی و سایز مورد نظر شما، سایز سلفون مورد استفاده در دستگاه نیز تغیر می کند.

دستگا بسته بندی خشکبار

با توجه به نیاز روز افزون جوامع به محصولات آماده و بسته بندی شده شرکت راسا ماهور سانا با تکیه بر متخصصین خود بر آن برآمده که عرصه تولید را برای تولیدکنندگان محصولات غذایی با تولید دستگاه های تمام اتوماتیک و با تکنولوژی روز دنیا هموار کرده و کیفیت محصول تولیدکنندگان را برای مصرف کنندگان ارتقاء بخشد.

دستگاه بسته بندی خشکبار

ویژگی های دستگاه بسته بندی خشکبار

۱ – توزین و سرعت بسته بندی بالا

۲ – درج تاریخ و گاز ازت (نگهدارنده) در هر بسته به مقدار دلخواه

۳ – امکان نصب سیستم پاکت زن برای پاکت ها و بسته های ایستاده

۴ – امکان بسته بندی انواع مواد غذایی، شیمیایی، گرانول های خشک و خشکبار هایی که فاقد چسبندگی باشد.

۵ – قابلیت اتوماسیون سازی و نصب در انتهای خطوط تولید

۶ – بسته بندی در اندازه و سایز های مختلف با انواع سلفون های موجود در بازار بسته بندی

۷ – امکان نصب غبار گیر و خرده گیر برای محصولاتی مانند قند و شکر که دارای گرد و غبار می باشند.

موارد استفاده دستگاه بسته بندی خشکبار

شرکت راسا ماهور سانا طراح و سازنده انواع دستگاه بسته بندی صنعتی با ظرفیت های محتلف است. و اکنون آماده ی عرضه دستگاه بسته بندی به سراسر کشور می باشد.

بسته بندی خشکبار خانگی و صنعتی دقیقا مشابه هم بوده و تمام مغزی جات مانند پسته، فندوق، گردو ، بادام، تخمه ،نخود، تخمه ژاپنی، مویز، انجیر خشک، انواع شیرینی های کوچک، تافی و شکلات، چیپس و پفک و حتی قند و شکر را نیز بسته بندی می کند. دستگاه بسته بندی خشکبار قابلیت لینک شدن و اتصال به انتهای خطوط تولید برای بسته بندی کردن را دارد.

قیمت دستگاه بسته بندی بستگی به نوع عملکرد و کارایی دستگاه ها دارد. راسا ماهور سانا یکی از بهترین شرکت های تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه های بسته بنید مواد غذایی در کرج می باشد.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

دستگاه بسته بندیدستگاه بسته بندی اتوماتیک