دستگاه بسته بندی وکیومی

 در دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی وکیومی

دستگاه بسته بندی وکیومی و معرفی و فروش انواع دستگاه بسته بندی شرکت راسا ماهور سانا با بیش از 20 سال سابقه در صنعت بسته بندی در ایران، آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص شناخت و انتخاب دستگاه های وکیوم با مزیت ویژه‌ی گارانتی و پشتیبانی تعمیرات است.

در ادامه مطلب به پاسخ سوالات رایج مشتریان در خصوص دستگاه وکیوم، معرفی و قیمت انواع آنها می پردازیم پیشنهاد ما این است،
مطلب زیر را حتما مطالعه کنید.

دستگاه بسته بندی وکیوم چیست؟

دستگاه‌های بسته بندی وکیوم در ابتدا کاربردهایی غیر از بسته بندی مواد غذایی داشتند. بعد از مدتی ایده استفاده از آنها به همراه گازهای بی‌اثر مانند نیتروژن و ازت در میان صنعت بسته بندی بسیار مورد استقبال قرار گرفت. در بسته بندی مواد غذایی، دارویی و…استفاده می شود.

سیستم کارکرد دستگاه وکیوم چگونه است ؟

سیستم این ماشین ها میکروپروسسوری است و عملکرد بسته بندی آنها بسیار عالی می باشد. طراحی محکم و سخت ابزارهای اندازه گیری آن، صفحه نمایش دیجیتال و سیستم حفاظتی الکتریکی آن باعث عملکرد بهتر و ایمن بودن آن شده است.

عملکرد دستگاه به این صورت است که کیسه پر شده با محصول مورد نظر را در دستگاه قرار داده. و کار دستگاه با انتشار تقریبا کامل هوای درون بسته و تزریق گازهای بی‌اثر و دوخت و خارج کردن هوا به صورت همزمان آغاز می شود.

در نتیجه این عمل موجب طول عمر محصول و لذا افزایش ارزش افزوده آن می‌ شوند. و  با روش خارج کردن هوا از بسته پلاستیکی محصول یا مواد غذایی مورد نظر برای بسته یندی آماده می کند. پس از وکیوم کردن پلاستیک، بسته بندی کاملا خالی از هوا می شود و به محتوای داخل آن میچسبد.

دستگاه وکیوم بسته بندی با کاربردهای مختلف طراحی های متفاوتی دارد. و بسته به حجم تولید و بسته بندی به سه نوع دستگاه وکیوم خانگی، نیمه صنعتی و دستگاه وکیوم صنعتی تقسیم می شوند.

دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی

دستگاهی که در اینجا انواع آن را پیشنهاد می دهیم با عملکردی آسان، کم هزینه و با مصرف کم انرژی در مدل های مختلف و با کارکرد های گوناگون در دسترس می باشند.
این دستگاه ها همچنین قابلیت تزریق گاز نگهدارنده مانند گاز ازت را دارند تا ماندگاری محصول را باز هم تا چهار برابر دیگر افزایش بدهند.

دستگاه وکیوم بسته بندی با کاربردهای مختلف طراحی های متفاوتی دارد و بسته به حجم تولید و بسته بندی
به سه نوع دستگاه وکیوم خانگی، نیمه صنعتی و دستگاه وکیوم صنعتی تقسیم میشوند.

  1. دستگاه وکیوم خانگی

    دستگاه وکیوم خانگی نوعی دستگاه وکیوم بسته بندی است که برای تولیدی های با ظرفیت‌ کم، کارگاه‌های کوچک کاربرد دارد
    قیمت آن نسبت به دیگر دستگاه های وکیوم کمتر است.
    و دستگاه وکیوم خانگی برای بسته بندی با تعداد بالا و مایعات مناسب نیست.

  2. دستگاه وکیوم صنعتی

این نوع “دستگاه وکیوم” برای کسب و کارهایی که تعداد دفعات بیشتری در طول روز بسته بندی میکنند مناسب است و
تقریبا هر نوع محصولی را میتوان با آن بسته بندی کرد؛ حتی جمله موادی که مایع هستند.

انواع دستگاه بسته بندی وکیوم 

  • دستگاه وکیوم تک کابین : این دستگاه برای بسته بندی محصولات گوشتی، غذاهای دریایی، داروها، وسایل الکتریکی، سخت افزارها و وسایل پزشکی مناسب است.
  • و دستگاه وکیوم دو کابین : این دستگاه هم از نظر عملکرد دقیقا مانند وکیوم تک کابین می باشد و تنها تفاوت آن ها در سرعت عملیات وکیوم و در واقع بسته بندی می باشد که در دستگاه وکیوم دو کابین بیشتر است.در حقیقت می توان گفت با همان نیروی مصرفی وکیوم تک کابین ،
    کارایی چند برابر دارد.
  • دستگاه وکیوم عمودی :این نوع دستگاه وکیوم عمودی ، برای بسته بندی محصولات با سایز بزرگ و خیلی بزرگ ، مناسب می باشد. برخی از مدل های وکیوم عمودی دارای دو سیستم گرمایی هستند که این ویژگی برای پلاستیک های ضخیم و یا کیسه های ترکیبی مناسب است.
  • دستگاه وکیوم رومیزی : در دستگاه وکیوم رومیزی هم تمام عملیات وکیوم ، دوخت ، انتشار گاز(در صورت مجهز بودن دستگاه به این سیستم)
    و خنک کردن توسط این دستگاه انجام می گیرد و تنها تفاوت این دستگاه نسبت به دیگر مدل ها رومیزی بودن و کم حجم بودن آن می باشد.

پرسش های متداول در مورد دستگاه وکیومی :

  1. قدرت وکیوم کردن این دستگاه بسته بندی چقدر است؟ قدرت چسبندگی این دستگاه بالاست و هیچ گونه نشتی ندارد.
  2. ابعاد کابین دستگاه وکیوم صنعتی چقدر است؟ ابعاد کابین دستگاه وکیوم صنعتی 40*40 و 60*60 است.
  3. نوع پاکت مصرفی دستگاه وکیوم بسته‌بندی چگونه است؟ دستگاه بسته بندی پاکت معمولی را نمی‌تواند بسته بندی کند
    و عموما برای بسته بندی کیسه‌های 2 طرف شفاف، 1 طرف شفاف 1 طرف متالایز و 2 طرف متالایز کاربرد دارد.
  4. آیا دستگاه وکیوم دوخت و وکیوم را با هم انجام میدهد؟ بله این دستگاهها در حین بسته بندی هر دو عملیات دوخت و وکیوم را انجام می‌دهد
  5. عرض دهانه دستگاه وکیوم خانگی چقدر است؟
    عرض دوخت دستگاه وکیوم خانگی 28 سانتی متر است و قابلیت این را دارد که روزانه حداکثر 30 عدد کیسه را بسته بندی کند.
  6. امکان تزریق چه گازهایی به بسته بندی وکیوم مواد غذایی وجود دارد؟ تمام صنایع بسته بندی در جهان برای ماندگاری بالاتر
    و به تاخیر انداختن شروع عملکرد باکتری‌ها در بسته ‌بندی،
    از گازهای ازت و نیتروژن برای پرکردن فضای بسته بندی استفاده میکنند.
    نکته مهم در این خصوص، استفاده از گاز ازت و گاز نیتروژن با خلوص بسیار بالاست.
    زیرا در غیر این صورت احتمال وجود عوارض منفی وجود دارد.

 فروش دستگاه بسته بندی در کرج و تهران :

با توجه به نیاز روز افزون جوامع به محصولات آماده و بسته بندی شده شرکت راسا ماهور سانا با تکیه بر متخصصین خود بر آن برآمده که عرصه تولید را برای تولیدکنندگان محصولات غذایی با تولید دستگاه های تمام اتوماتیک و با تکنولوژی روز دنیا هموار کرده و کیفیت محصول تولیدکنندگان را برای مصرف کنندگان ارتقاء بخشد. و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی با توجه به کاری که انجام می دهند متغیر هست. به عنوان مثال دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار و دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی پسته و دستگاه بسته بندی حبوبات و …
تمامی دستگاه ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. و دستگاه در محل کارخانه خریدار نصب و آموزش داده می شود.

دستگاه بسته بندی وکیوم دو کابین

قیمت دستگاه وکیوم مواد غذایی چقدر است؟

قیمت وکیوم با توجه به ظرفیت دستگاه، جنس بدنه، طول فک‌ ها و همچنین مشخصات مربوط به پمپ اصلی دستگاه متنوع است. محصولات خوراکی، مثل خشکبار و حبوبات و گوشت و غیره، تنها یک طرف قضیه هستند. و هر چیزی نیاز به بسته بندی دارد چرا که از نگاه مشتری، باید همه چیز شیک، سالم و قابل اعتماد باشد.

شرکت راسا ماهور سانا بزرگترین تولید کننده و فروش در زمینه ماشین آلات صنعتی می باشد. قیمت دستگاه بسته بندی بستگی به کارایی و عملکرد آن ها دارد. و با یکدیگر متفاوت می باشند.

شرکت راسا ماهور سانا پیش رو در صنعت بسته بندی بزرگترین تولید کننده و فروش دستگاه های صنعتی با کیفیت در ایراندستگاه بسته بندی وکیوم

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

دستگاه بسته بندی مواد غذاییقیمت دستگاه بسته بندی