دستگاه سبزی خشک کن دو کابین

 در دستگاه خشک کن

دستگاه سبزی خشک کن دو کابین

دستگاه های سبزی خشک کن کابینتی برای تولید انواع میوه و سبزی جات خشک کاربرد دارند. که بسیار رایج شده اند و در سراسر کشور و جهان به کار برده می شوند. دستگاه های سبزی خشک کن دو کابین مناسب ترین ظرفیت و سایز را برای کارگاه های کوچک دارند. و محدودیتی از لحاظ نوع میوه برای خشک کردن ندارد.

این دستگاه ها با سرعت و کیفیتی که در فرآیند کار ایجاد می کنند. باعث می شوند تا محصول نهایی با کیفیتی عالی به بازار عرضه شده و در نتیجه سود فروش و همچنین رضایت مشتریان افزایش یابد. صنایع غذایی نیز از گذشته تا کنون دارای اهمیت ویژه ای بوده است. چرا که اصلی ترین محصولات سفره های مردم جهان از همین صنایع به دست می آید.

همچنین این خشک کن ها در ظرفیت های چند صد کیلو تا چند تن نیز تولید می شوند. در این دستگاه ها نحوه حرارت دهی به کمک مشعل و به صورت غیر مستقیم صورت می گیرد. تا از سیاه شدن میوه و سبزیجات جلوگیری شود و خواص مواد خوراکی کاملا حفظ گردد. گردش هوای داغ در فضای کابین، سیستم های کنترلی تمام اتوماتیک هوشمند و استفاده از هوای پاک و فیلتر شده زمینه تولید محصول با کیفیت را در این خشک کن ها فراهم نموده است.

دستگاه سبزی خشک کن

دارای کابینت های قفسه بندی شده هستند. که داخل این قفسه ها سینی های متعددی از جنس گالوانیزه یا پلی اتیلن به منظور چینش مواد تعبیه شده است.
عایق سازی برای مصرف بهینه و حداقل نیروی هدر رفت در این تجهیزات اهمیت بسیاری دارد.

انواع دستگاه سبزی خشک کن دو کابین :

دستگاه های خشک کن سبزیجات دارای سه مدل می باشند که شامل یک، دو و سه کابین هستند. با توجه به افزایش تعداد کابین ها ظرفیت دستگاه ها افزایش می یابد. تجهیزاتی ایده آل برای خشک کردن انواع میوه ارائه نموده است.

مزایای تهیه دستگاه سبزی خشک کن دو کابین راساماهور :

  1. از تغییر رنگ میوه ها و سبزیجات جلوگیری می کند.
  2. باعث نگهداری مناسب میوه و سبزیجات خشک شده و ماندگاری آن هارا بسیار فراتر از مواد منجمد یا کنسرو می کند.
  3. باعث ماندگاری بهتر رنگ میوه شده و مانع از کاهش ویتامین میوه ها می شود
  4.  کیفیت خشک کنندگی مطلوب

تمامی دستگاه های راساماهور با ضمانت نامه های معتبر فروخته می شود. و به همین خاطر خریداران محترم می توانند از پشتیبانی شرکت اطمینان خاطر داشته باشند. استفاده از دستگاه های شرکت راساماهور بسیار راحت است. و شما خریداران محترم تنها کافی است تا طبق دستورالعمل های دستگاه و نظر کارشناسان عمل کنید.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی ها و همچنین مشاوره برای خرید دستگاه های مختلف صنعتی راساماهور و سفارش محصولات شرکت راسا ماهور سانا تولید کننده انواع دستگاه سبزی خشک کن و انواع دستگاه بسته بندی مانند: دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی پسته و …

دستگاه سبزی خشک کن واتس آپ   اینستاگرام    تلگرام 

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

دستگاه خشک کن گوجهدستگاه خشک کن دو کابین