دستگاه بسته بندی 2 توزین

 در دستگاه بسته بندی

دستگاه های بسته بندی 2 توزین

دستگاه های بسته بندی 2 توزین را می توانید از راساماهور سفارش دهید. در خدمت شما هستیم با بهترین عملکرد دستگاه برای شما تولیدکنندگان عزیز.

دستگاه های بسته بندی دو توزین، 2 ترازوی دیجیتال را دارا هستند که  برای وزن کشی خیلی دقیق محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه دارای کارکردی تماما اتوماتیک است. و به واسطه رول چاپ شده پاکتی را درست می کند. محصول وزن شده را در داخل آن قرار می دهد. و سه چیز را مندرج می کند: تاریخ تولید محصول مورد نظر و همچنین انقضا و قیمت را روی هر بسته درج می نماید.

دستگاه های دو توزین چه استفاده هایی دارند؟

دستگاه های دو توزین برای بسته بندی محصولات مانندحبوبات، گردو، پسته، تخمه،چای، برنج، چیپس سیب زمینی، ماکارونی فرم، شکلات، تافی، شکر پنیر، خشکبار، قند خرد شده و شکر، میوه و سبزیجات خشک، جو و گندم پوست کنده و پرک شده، گیاهان دارویی، مواد داروئی و شیمیایی به صورت کاملا اتوماتیک.

هنگام بسته بندی محصولات چه مواردی استفاده می شود؟

  • سلفون
  •  ترسبافون صدفی
  • پلی استر
  • متالایز
  • فویل آلومینیوم

توضیحات در مورد دستگاه های دوتوزین پدالی راساماهور:

دستگاه های بسته بندی دو توزین پدالی برای بسته بندی محصولاتی چون پفک ها، بسته بندی ماکارونی های شکلی، بسته بندی انواع شکلات، بسته بندی نخود، بسته بندی عدس، بسته بندی چلغوز، بسته بندی ماش، بسته بندی لوبیا قرمز، بسته بندی لوبیا سفید، بسته بندی لوبیا چشم بلبلی، بسته بندی لپه ها وسایر گرانول های بهداشتی، شیمایی، غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.
بدانید که حجم هوای مصرفی 200 لیتر در ساعت می باشد.
این دستگاه های بسته بندی دو توزین دارای عیب یاب  های مرکزی و کنترل دور موتور و همچنین تایمرهای دقیق سنسور سایز لوله یقه است.

امکانات دستگاه

امکانات دستگاه

و همین طور بدانید که گاز ازت برای ماندگاری بالای محصولات قرار گرفته در داخل بسته تزریق می شود. و دستگاه های دو توزین همچنین دارای مانیتور هایی هستند که به زبان دلخواه شما و یا حتی زبان فارسی به علت صادرات به دیگر کشور ها تنظیم می شود.

دستگاه بسته بندی توزین دار و دستگاه بسته بندی چهار توزین و دستگاه بسته بندی دو توزین مکانیک برای بسته‌ بندی حبوبات، خشکبار و انواع مواد گرانولی و پودری طراحی‌ شده است. دقت بالا، تنوع اجناس قابل بسته‌ بندی و فناوری بالا از مزایای این دستگاه بسته‌ بندی می باشد.

دستگاه بسته‌ بندی چهار توزین دارای چهار عدد ترازو جهت وزن‌ کشی دقیق محصولات گرانولی مانند حبوبات، خشکبار، قند، شکر، چای، برنج و… نیز می باشد.

امکانات دستگاه

این دستگاه قابلیت تنظیم وزن هر بسته و همچنین سرعت بسته بندی توسط اپراتور را نیز داراست. همچنین دارای مانیتور لمسی با منوی فارسی و زبان‌ های دلخواه شما (مخصوص صادرات) و مجهز به سیستم عیب‌ یاب کامپیوتری نیز است. همچنین کارکرد این دستگاه بسته بندی به صورت 100% اتوماتیک می باشد. ابعاد و اندازه بسته‌ بندی ها با تغییر قطعه‌ای به نام لوله و یقه قابل‌تغییر است. و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی با توجه به عملکرد آن ها متفاوت هستند. مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار و …

کاربرد دستگاه بسته بندی دو توزین

بسته بندی کلیه مواد گرانولی شامل انواع حبوبات، غلات، خشکبار ، قند و شکر، نمک، تخمه، پسته، کشمش، چای، مواد شیمیایی گرانولی و … می باشد. این دستگاه توانایی بسته بندی اقلام بالا را در بسته هایی با لفاف سلفونی، پلی استر، ترسبافون صدفی ، فویل آلومنیوم و اکثر لفاف هایی که به صورت رولی عرضه میشوند را دارد.

دستگاه بسته بندی توزین دار و دستگاه بسته بندی چهار توزین و دستگاه بسته بندی دو توزین مکانیک برای بسته‌ بندی حبوبات، خشکبار و انواع مواد گرانولی و پودری طراحی‌ شده است. دقت بالا، تنوع اجناس قابل بسته‌ بندی و فناوری بالا از مزایای این دستگاه بسته‌ بندی می باشد.  و همچنین قیمت دستگاه بسته بندی با توجه به عملکرد آن ها متفاوت هستند. مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی پسته ، دستگاه بسته بندی حبوبات و …

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

دستگاه بسته بندی چهارتوزین پنوماتیکدستگاه های تفت