دستگاه خشک کن

 در دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن : شرکت راسا ماهور سانا سازنده دستگاههای خشک کن خانگی و صنعتی از نوع دو کابینه و … می باشد. دستگاههای خشک کن خانگی مختص محیط های خانگی و کارگاه های کوچک می باشد.

این دستگاه ها برای خشک کردن انواع محصولات مانند: میوه، سبزی، گوشت، قارچ، لواشک و … کاربرد دارد. دستگاه خشک کن خانگی با عایق حرارتی و مجهز به سنسور رطوبت و دارای فن تخلیه رطوبت اتومات می باشد. این دستگاه با طراحی خاص و حرفه ای خود به صورت هوشمند عمل می کند.

مزایای دستگاه خشک کن

مزایای دستگاه خشک کن

از مزایای خشک کن خانگی به خروجی محصول با کیفیت، بدون صدا بودن در حین کار، مصرف سوخت بسیار پائین آن، یکنواختی دما و عایق حرارت بودن آن می باشد.

دیگر مزایا

دستگاههای خشک کن نیمه صنعتی شرکت راساماهور سنا صنعت برای خشک کردن انواع محصولات در مقیاس های نیمه صنعتی و به صورت صنعتی به کار می رود. سوخت مصرفی این دستگاه طبق نیاز مصرف کننده گازی، برقی یا دوگانه سوز (به صورت گازی برقی) می باشد.

دستگاههای خشک کن نیمه صنعتی گازی از نظر مصرف سوخت مقرون به صرفه تر از دستگاه برقی می باشد. البته می بایست محیط را از نظر تعرفه های سوخت های متفاوت مورد بررسی قرار داد.

دستگاههای خشک کن نیمه صنعتی آریا صنعت در دو مدل مینی تک کابین (در ورژن مختلف) و مینی تک کابین پلاس طراحی و ساخته می شود. در خشک کن های نیمه صنعتی راساماهور سنا امکان تغییر ابعاد طبق سفارش مشتری وجود دارد.

و همچنین دستگاههای خشک کن صنعتی همان طور که از نام آن ها پیداست. در خطوط تولیدی صنعتی با ظرفیت های بالا در جهت خشک کردن محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. تنوع دستگاه خشک کن صنعتی بسیار زیاد بوده و به طوری که از نظر تکنیکی ، تکنولوژی و ویژگی های متفاوت دسته بندی خواهند شد. قیمت دستگاه بسته بندی و خشک کن بسته بندی به کارایی هایشان متفاوت است. مانند دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی خشکبار ، دستگاه بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی حبوبات و … نیز می باشد. با راسا ماهور سانا بهترین کیفیت ها را در ماشین آلات صنعتی تجربه کنید.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

دستگاه خشک کن دو کابین