قیمت دستگاه بسته بندی

 در دستگاه بسته بندی

قیمت دستگاه بسته بندی

قیمت دستگاه بسته بندی ، تولید کننده انواع ماشین آلات مواد غذایی و خطوط بسته بندی تنها دارنده نشان استاندارد ایران و CE اروپا یکسال گارانتی تعویض قطعات و ۱۵ سال خدمات پس از فروش. راسا ماهور یکی از بهترین شرکت تولید کننده ماشین آلات صنعتی در کرج می باشد.

شرکت راسا ماهور سانا مشاوره و فروش انواع دستگاه بسته بندی است. که به متقاضایان، مشاوره های لازم جهت راه اندازی خطوط بسته بندی در انواع مختلف ارائه می نمایند. نیروهای متخصص بسته بندی شرکت راسا ماهور سانا همراه شما خواهند بود. تا اطلاعات را به صورت رایگان و مستقیم در این زمینه  به صاحبین مشاغل در هر ابعادی (خانگی تا کارخانه) ارائه نماید.

دستگاه بسته بندی خشکبار :

بسته بندی خشکبار برای حفظ و نگهداری این محصولات در مقابل رطوبت، گرما، آلودگی و…
همچنین حمل و نقل آسان و بالابردن زمان ماندگاری آن صورت می گیرد. امروزه انواع مختلفی از بسته بندی های خشکبار در بازار عرضه می گردد. که هرکدام از آنها تفاوت و مزایای زیادی دارند.

دستگاه خشک کن با باد گرم برای رطوبت زدایی از محصول بعد از مرحله اضافه کردن طعم با استفاده از کوره حرارتی و سرند ویبراتور می باشد.
برای بسته بندی آجیل آماده شده از دستگاه های بسته بندی توزین دار (تک توزین- دوتوزین– چهار توزین–
10 توزین–14 توزین) در سایزهای متنوع با قابلیت تزریق گاز ازت برای ماندگاری بیشتر محصول – تاریخ زن حرارتی
و فرم پاکت زن استفاده می شود.
با این دستگاه ها می توان انواع آجیل گردو، پسته، بادام، نخودچی، فندوق، تخمه آفتابگردان، تخمه کدو، تخمه هندوانه، بادام زمینی، بادام هندی و … را فرآوری و بسته بندی نمود.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی حبوبات :

دستگاه بسته بندی حبوبات یکی از پر کاربردترین انواع ماشین آلات بسته بندی بوده. و در دو نوع، بسته بندی خانگی و بسته بندی صنعتی تقسیم بندی می شود. از دستگاه های بسته بندی حبوبات برای بسته بندی انواع حبوبات نظیر عدس، لوبیا، ماش، نخود، لپه، برنج، گندم، جو، غلات و سایر محصولات مشابه می توان استفاده کرد همچنین چگونگی فرآوری و. . .

نحوه ی چیدمان ماشین آلات در خط پاک کنی و دستگاه بسته بندی حبوبات به صورت های مختلف قابل انجام می باشد.
سیستم پاک کنی و بسته بندی حبوبات تولیدی شرکت راسا ماهور سانا به صورت کاملا اتوماتیک بوده و با رعایت اصول و استانداردهای بهداشتی می باشد.

دستگاه بسته بندی خانگی

دستگاه های بسته بندی خانگی مشابه دستگاه های صنعتی هستند با این تفاوت که از نظر سایز و اندازه طوری ساخته شده اند که در محیط های کوچک مانند کارگاه، مغازه، زیرزمین، حیاط، پارکینگ و… قابلیت استفاده دارند.
برق مصرفی دستگاه بسته بندی خانگی تک فاز 220 ولت می باشد و دارای صفحه نمایشگر لمسی، منوی چهار زبانه است.
این قابلیت ها باعث شده که از این دستگاه ها بتوان در هر جایی حتی در دور افتاده ترین روستاها در کنار مزارع کشاورزی، باغات و… بدون نیاز به برق سه فاز و ارتفاع استفاده کرد و یک کار پر سود را در یک کارگاه کوچک و محل زندگی خود راه اندازی نمود.
ابعاد دستگاه بسته بندی خانگی طول 170 عرض 105 ارتفاع 240 سانتی متر می باشد.

دستگاه های جانبی مکمل این دستگاه عبارتند از:

  • دستگاه بالابر Z،
  • دستگاه نوار نقاله جلو بسته بندی،
  • سیستم تاریخ زن حرارتی،
  • و سیستم فرم پاکت زن
  • سیستم تزریق گاز ازت می باشد.

دستگاه بسته بندی ساشه :

دستگاه بسته بندی تکنفره یا ساشه تک نفره برای بسته بندی مواد پودری (قهوه، نسکافه، ادویه، علی کافی، کاپوچینو و…) و مواد مایع ( آبلیمو، عسل، سس، رب و…) در سایزهای کوچک تک نفره استفاده می شود. از جمله این بسته بندی های می توان به (نسکافه، قهوه فوری، هات چاکلت، تروبیکا و…) و آبلیمو تک نفره، عسل تکنفره، سس تکنفره، رب انار تکنفره، و انواع مایعات رقیق و غلیظ … می توان اشاره کرد.

این دستگاه در مدل های ساشه مایع مدادی، ساشه پودری مدادی، ساشه مایع سه طرف دوخت  و ساشه پودری سه طرف دوخت ساخته می شود.

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات تزریقی

دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک :

برای بسته بندی انواع مواد گرانولی ( دستگاه بسته بندی حبوبات، دستگاه بسته بندی خشکبار، قند، چای، شکر، دستگاه بسته بندی چیپس ، دستگاه بسته بندی پسته –پفک، پاپ کرن و…) به صورت نیمه اتوماتیک استفاده می شود. این دستگاه در دو مدل گرانولی و پودری ساخته می شود.
این دستگاه در محیط های کوچک کارگاهی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرید. و برق مصرفی دستگاه تک فاز می باشد.

دستگاه بسته بندی چای

بسته بندی چای و دمنوش های گیاهی شامل دستگاه سرند برای الک برای جداسازی، سایز بندی و خاکه گیری چای و دمنوش های گیاهی، دستگاه آسیاب پروانه ای برای خرد کردن چای و گیاهان دارویی، دستگاه میکسر بلندر برای افزودن اسانس به مواد مورد نظر، دستگاه چای تی بگ یا کیسه ای برای بسته بندی چای به صورت تی بگ نپتون یا کیسه ای، دستگاه های کارتن یا کیسه پرکن چای برای بسته بندی در اوزان بالاتر از یک کیلوگرم، دستگاه های بسته بندی توزین دار برای بسته بندی چای و گیاهان دارویی خشک در اوزان زیر یک کیلوگرم، دستگاه سلفون کش برای سلفون کشی به دور جعبه های چهار گوش حاوی چای نپتون می باشد.
از این دستگاه ها برای فرآوری انواع چای و دمنوش های گیاهی شامل گل گاوزبان، برگ انواع گیاهان دارویی، گیاهان معطر و … به صورت تمام اتوماتیک استفاده می شود.

و دستگاه بسته بندی ادویه و پودری

بسته بندی ادویه در میان دسته دستگاه بسته بندی مواد غذای پودری مورد استفاده قرار می گیرد. و امروزه مصرف زیادی در میان محصولات مورد استفاده دارد

شما می توانید از تجربه کارشناسان شرکت راسا ماهور سانا برای انتخاب بهترین محصول متناسب با بودجه و معیارهای مورد نظر خود استفاده کنید. تیم مشاورین راسا ماهور سانا شما را صفر تا صد راهنمایی خواهد نمود.

  • دستگاه بسته بندی پودری
  • دستگاه بسته بندی قوطی پرکن پودری
  • و دستگاه بسته بندی کیسه پرکن پودری
  • دستگاه بسته بندی ساشه پودری( به صورت تکنفره )
  • و دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک
دستگاه بسته بندی پودری مکانیکی

دستگاه های بسته بندی با قدرت وزن نمودن مواد غذایی مختلف به صورتی کاملاً دقیق و سپس بسته بندی نمودن آنها در حجم های دلخواه تعیین شده است. در اینجا تفاوت در تعداد توزین های دستگاه بسته بندی می باشد.

هرچه تعداد توزین ها بیشتر باشد، سرعت بسته بندی نیز بیشتر می شود. برای مثال اگر دستگاه بسته بندی دو توزین در دقیقه توانایی بسته بندی ۲۰ عدد بسته را دارد. دستگاه بسته بندی چهار توزین در دقیقه ۴۰ عدد بسته را بسته بندی می کند.

از این رو ویژگی های این دستگاه ها با هم یکسان بوده و قطعات آنها با هم تفاوتی ندارند. و همچنین برای تغییر کالا بسته بندی شده مثلاً از حبوبات به شکر نیاز به تغییراتی در دستگاه نیست. و این کار فقط با تعویض سلفون بسته بندی و نهایتاً (لوله و یقه) انجام می شود.

تمام مواد گرانولی را می توان با از این نوع دستگاه ها بسته بندی نمود. این مواد شامل تمامی عناصری است که دارای حجم بوده و به صورت گَرد نباشند. به همین دلیل از این دستگاه ها در صنایع مختلف جهت بسته بندی مواد تولیدی آنها می توان استفاده نمود.

دستگاه بسته بندی قوطی پرکن

برای بسته بندی انواع مواد گرانولی (حبوبات، خشکبار، قند، چای، چیپس، چای، دمنوش و…) داخل قوطی
دستگاه بسته بندی قوطی پرکن دو توزین: دارای 2 ترازوی دیجیتالی –سرعت 5، 10 قوطی در دقیقه
2، و دستگاه بسته بندی قوطی پرکن چهار توزین: دارای 4 ترازوی دیجیتالی –سرعت 10، 15 قوطی در دقیقه

دستگاه بسته بندی وکیوم : برای وکیوم کردن انواع مواد غذایی( میوه، سبزی، خرما، گوشت، مرغ –ماهی و…)

دستگاه بسته بندی کیسه پرکن، کارتن پرکن :

برای بسته بندی انواع مواد گرانولی (حبوبات، خشکبار، قند، چای، چیپس، چای، دمنوش و…) داخل کیسه، کارتن
دستگاه بسته بندی کارتن پرکن، کیسه پرکن : دارای دو ترازوی دیجیتالی – سرعت بسته بندی 5، 10 کیسه در دقیقه

دستگاه قوطی و کیسه پرکن حجمی گرانولی

دستگاه شیرینگ پک:دستگاه شیرینگ پک

برای شیرینگ کردن انواع کارتن، قوطی، جعبه، بطری و….. در ابعاد و اندازه های گوناگون استفاده می شود.
این دستگاه در دو مدل شیرینگ تک کابین و شیرینگ تونلی تولید می شود. این دستگاه با استفاده از سیستم حرارتی فیلم شیرینگ را به دور محصول مورد نظر می چسباند. در دستگاه شیرینگ تونلی در مدل های گازی و دو گانه سوز نیز ساخته می شود.

دستگاه بسته بندی توزینی و یا وزنی چیست و چه قابلیت هایی دارد ؟

و دستگاه بسته بندی همان طور که از نامش مشخص است به منظور بسته بندی محصولات مختلف به کار می رود اما توزین های آن به معنی قدرت دستگاه است ، توزین از کلمه وزن گرفته شده و انواع مختلفی دارد :

انواع روش های بسته بندی در راسا ماهور سانا :

  1. دستگاه بسته بندی صنعتی
  2. و دستگاه های بسته بندی سلفونی
  3. دستگاه بسته بندی قوطی پرکن
  4. دستگاه بسته بندی کیسه پرکن، کارتن پرکن
  5. و دستگاه بسته بندی سیل (ظروف یکبارمصرف)
  6. نیز دستگاه بسته بندی وکیوم
  7. نیز دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک (پدالی)
  8. دستگاه بسته بندی انواع ادویه جات ومواد پودری
  9. و دستگاه بسته بندی تک عددی(پیلوپک)
  10. دستگاه بسته بندی تکنفره (ساشه )
  11. نیز دستگاه بسته بندی خانگی (مینی)
  12. دستگاه شیرینگ پک

شرکت شرکت راسا ماهور سانا با تجربه ای بالغ بر 20 سال در ساخت انواع ماشین آلات خطوط فرآوری و بسته بندی مواد غذایی مشاور شما درمورد خرید و راه اندازی انواع مختلف دستگاه های بسته بندی می باشد.

دستگاه بسته بندی ساشه، دانه ای حجمی

قیمت دستگاه بسته بندی

قیمت دستگاه بسته بندی در شرکت شرکت راسا ماهور سانا با تجربه ای بالغ بر 20 سال در ساخت انواع ماشین آلات خطوط فرآوری و بسته بندی مواد غذایی مشاور شما درمورد خرید و راه اندازی انواع مختلف دستگاه های بسته بندی می باشد.

قیمت دستگاه های بسته بندی معمولا براساس نوع دستگاه ظرفیت تولید دستگاه و کاربرد آن تعیین می شود.  قیمت دستگاه بسته بندی در مدل های نیمه اتوماتیک، دستگاه های بسته بندی تمام اتوماتیک صنعتی و دستگاه های بسته بندی خانگی متفاوت است.
برای خرید دستگاه های بسته بندی اولین تماس را باشرکت راسا ماهور سانا بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما برخوردار شوید.

 
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

دستگاه بسته بندی وکیومیفروش دستگاه بسته بندی